Återställa iPhone tidigare säkerhetskopia

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Återställa iPhone tidigare säkerhetskopia

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 69

Precis som rubriken säger så undrar jag om det går att återställa iPhone från en tidigare säkerhetskopia istället för den man har nu?

Här kommer ett citat från en annan tråd jag skrev i varför jag vill göra det:
    Jag har installerat Cydia på iPhonen, och installerade lite saker från programmet. Efter det avinstallerade jag programmet och tog bort det, startade om telefonen. Nu när jag testar med “Make it rain” så går det inte och jag får inte upp droppen på telefonen nu :-/

Måste jag återställa hela telefonen? Och sedan “Make it rain” igen?

Återställer jag helt och hållet så kommer min iPhone att uppdateras till fw 3.1.3 och det kan inte jailbreakas.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Det går jätte bra att återställa till tidigare säkerhetskopior. Har provat det själv några gånger då cydia stulade, löste cydia krash problemet åt mig.

Yugoboy
    Member
    Post count: 69

@ponyboy 54404 wrote:

Det går jätte bra att återställa till tidigare säkerhetskopior. Har provat det själv några gånger då cydia stulade, löste cydia krash problemet åt mig.

Har säkerhetskopierat den nu till tidigare kopia, men verkar som om “Droppen” inte kommer tillbaka 🙁

Kopplar jag den till iFunBox så står det att den är jailbreaked men jag har ju inte Cydia installerat. Kan jag på något sätt installera Cydia genom iFunBox?

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Ja, googla efter cydias deb fil och lägg in den i var/Root/Media/Cydia/AutoInstall med iFunbox. Reboota din iphone och respringa.

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.