Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Återställa men spara kontakter
-
AuthorPosts
-
Tjenare
Min iPhone har börjat bli ganska seg på sistone. En hel del program avslutas direkt när man startar dem. Ibland startar de men då laggar de ganska mycket.
Jag har fått för mig att detta kommer lösas om jag återställer till fabriksinställningar. Kan jag på något sätt spara kontakterna och återställa ALLT annat?
Om jag nu är helt fel på det. Vad kan det bero på att mina spel avslutas?
Jag använder inte winterboard. (Bäst att skriva eftersom det är känt för att slöa ner mobilen)@utalker 30728 wrote:
Tjenare
Min iPhone har börjat bli ganska seg på sistone. En hel del program avslutas direkt när man startar dem. Ibland startar de men då laggar de ganska mycket.
Jag har fått för mig att detta kommer lösas om jag återställer till fabriksinställningar. Kan jag på något sätt spara kontakterna och återställa ALLT annat?
Om jag nu är helt fel på det. Vad kan det bero på att mina spel avslutas?
Jag använder inte winterboard. (Bäst att skriva eftersom det är känt för att slöa ner mobilen)back up, restore, ta bort apps o spel 😉
@qeudee 30729 wrote:
back up, restore, ta bort apps o spel 😉
Så det funkar bra om jag kör. Winpwn (För att återställa samt jailbreaka) sen restore.
Eller måste jag återställa till fabriksinställningar i iTunes?
Edit: Kom på att jag lika bra kan återställa vanligt och sen jailbreaka med quickpwn.
@utalker 30734 wrote:
Så det funkar bra om jag kör. Winpwn (För att återställa samt jailbreaka) sen restore.
Eller måste jag återställa till fabriksinställningar i iTunes?
Edit: Kom på att jag lika bra kan återställa vanligt och sen jailbreaka med quickpwn.
men glöm inte backup, och skriv ner kontakter på papper just in case
Men fan i helvette.
https://www.iphoneinfo.se/forum/problem-och-felsokning/2768-saekerhetskopiera-mera.html
Det är tydligen ingen som bryr sig om att återställa med att säkerhetskopiera kontakter och liknande för alla kör restore med iTunes säkerhetskopia så att de får en lika seg mobil efter som innan.
Kunde väntat i en timme till.
@mossarelli 30738 wrote:
Men fan i helvette.
https://www.iphoneinfo.se/forum/problem-och-felsokning/2768-saekerhetskopiera-mera.html
Det är tydligen ingen som bryr sig om att återställa med att säkerhetskopiera kontakter och liknande för alla kör restore med iTunes säkerhetskopia så att de får en lika seg mobil efter som innan.
Kunde väntat i en timme till.
Ajfan, tack för tipset 😛 Blir väll att återställa den imorgon xD
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.