Återställa men spara kontakter

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Återställa men spara kontakter

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 403

Tjenare

Min iPhone har börjat bli ganska seg på sistone. En hel del program avslutas direkt när man startar dem. Ibland startar de men då laggar de ganska mycket.

Jag har fått för mig att detta kommer lösas om jag återställer till fabriksinställningar. Kan jag på något sätt spara kontakterna och återställa ALLT annat?

Om jag nu är helt fel på det. Vad kan det bero på att mina spel avslutas?
    Jag använder inte winterboard. (Bäst att skriva eftersom det är känt för att slöa ner mobilen)

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@utalker 30728 wrote:

Tjenare

Min iPhone har börjat bli ganska seg på sistone. En hel del program avslutas direkt när man startar dem. Ibland startar de men då laggar de ganska mycket.

Jag har fått för mig att detta kommer lösas om jag återställer till fabriksinställningar. Kan jag på något sätt spara kontakterna och återställa ALLT annat?

Om jag nu är helt fel på det. Vad kan det bero på att mina spel avslutas?
    Jag använder inte winterboard. (Bäst att skriva eftersom det är känt för att slöa ner mobilen)

back up, restore, ta bort apps o spel 😉

utalker
    Member

@qeudee 30729 wrote:

back up, restore, ta bort apps o spel 😉

Så det funkar bra om jag kör. Winpwn (För att återställa samt jailbreaka) sen restore.

Eller måste jag återställa till fabriksinställningar i iTunes?

Edit: Kom på att jag lika bra kan återställa vanligt och sen jailbreaka med quickpwn.

QeuDee
    Member
    Post count: 463

@utalker 30734 wrote:

Så det funkar bra om jag kör. Winpwn (För att återställa samt jailbreaka) sen restore.

Eller måste jag återställa till fabriksinställningar i iTunes?

Edit: Kom på att jag lika bra kan återställa vanligt och sen jailbreaka med quickpwn.

men glöm inte backup, och skriv ner kontakter på papper just in case

utalker
    Member

@qeudee 30735 wrote:

men glöm inte backup, och skriv ner kontakter på papper just in case

Den håller på att återställa atm. Gjorde precis en säkerhetskopia.

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Men fan i helvette.

https://www.iphoneinfo.se/forum/problem-och-felsokning/2768-saekerhetskopiera-mera.html

Det är tydligen ingen som bryr sig om att återställa med att säkerhetskopiera kontakter och liknande för alla kör restore med iTunes säkerhetskopia så att de får en lika seg mobil efter som innan.

Kunde väntat i en timme till.

utalker
    Member

@mossarelli 30738 wrote:

Men fan i helvette.

https://www.iphoneinfo.se/forum/problem-och-felsokning/2768-saekerhetskopiera-mera.html

Det är tydligen ingen som bryr sig om att återställa med att säkerhetskopiera kontakter och liknande för alla kör restore med iTunes säkerhetskopia så att de får en lika seg mobil efter som innan.

Kunde väntat i en timme till.

Ajfan, tack för tipset 😛 Blir väll att återställa den imorgon xD

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.