återställning

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

hej jag funderar på om jag ska jailbreaka min iphone 3g men i youtube videos som jag sett säger många att man ska återställa den innan. måste man göra det?? vad händer om man gör det ?? försvinner kontakter, fotton och musik då??

snälla ge mej ett svar….

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

@spicy 36009 wrote:

hej jag funderar på om jag ska jailbreaka min iphone 3g men i youtube videos som jag sett säger många att man ska återställa den innan. måste man göra det?? vad händer om man gör det ?? försvinner kontakter, fotton och musik då??

snälla ge mej ett svar….

Den gör väl en backup på din lur som sedan laddas in igen om du vill och väljer den profilen. Så inget skall försvinna.

Andfre
    Member
    Post count: 5

@Mr Fyhr 36036 wrote:

Den gör väl en backup på din lur som sedan laddas in igen om du vill och väljer den profilen. Så inget skall försvinna.

Gör den det eller inte? Försvinner något när man följer guiderna som säger “restore” och använd “denna” fil…

Om man säkerhetskopierar sin telefon innan jailbrake, går det då att återställa till den igen men behålla själva jailbraket?

Kungen
    Member
    Post count: 985

Ingenting försvinner, dina rekord från spel, kontakter och allt kommer finnas kvar om du väljer att köra in backupen efter jailbreaket 🙂

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.