Återställning med Itunes

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Återställning med Itunes

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

En tanke slog mig.

problem med återställning med Itunes är ju att den uppdaterar FW till nu 3.1.3.

Men är de inte möjligt att typ ladda ner en gammal version av itunes, koppla bort internet från datorn och sen uppdatera.

?

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Nej det är det inte.

Bra tanke dock

kenjon
    Member
    Post count: 64

Väldigt dåligt av Apple, tycker jag….
    Sitter nere i Afrika…. skulle min iPhone hänga sej, och jag måste Återställa den, måste jag flyga till en större stad där de har ett Internet som fungerar. Inte klokt 🙁

tommy3666
    Member
    Post count: 4

jag har efter 5 dagar inte fått igång min telefon för att när jag kör blackra1n stanna processen i geohot bilden tills telefonen startar om sig efter ca 7 min.

när jag kör instruktionerna för att återställa den till 3.1.2 via itunes så får jag felmeddelande “1604” gång på gång. jag har testa på flerar datorer.

jag är helt fast. ska jag köra en vanlig återställning och därmed uppdatera den 3.1.3 🙁 och hoppas de funkar att de går att nergratera den sen och JB

eller vad tycker ni

Iphone 3gs 32gb 3.1.2 blackra1n rock tele2 men telefon låst till telia

Onödigt att starta nya trådar hela tiden, posta i ditt ursprungliga eller sök och posta i rätt tråd.
    Tråd flyttad /Ponyboy

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Det är ganska enkelt, har du inte din 3.1.2 SHSH sparad så är det OMÖJLIGT att återställa/nergradera till fw 3.1.2. Har du din 3.1.2 SHSH sparad så följ guiden i denna tråd.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.