Återställning med Itunes.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Återställning med Itunes.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 461

Om man har kört en återställning av telefonen med Itunes så säger Itunes att det inte sitter något giltigt kort till operatören i jag har ett GEVEY-3G ihop med ett Halebop.
    Måste man få tag i ett Telia kort för att få fart på den igen?

Simba
    Member
    Post count: 1063

Genom återställningen så har du automatiskt “låst” telefonen igen. Endera får du använda ett Telia-kort för att aktivera via iTunes eller så blir du nästan tvungen att jailbreaka telen. 🙂

Simba
    Member

Genom återställningen så har du automatiskt “låst” telefonen igen. Endera får du använda ett Telia-kort för att aktivera via iTunes eller så blir du nästan tvungen att jailbreaka telen. 🙂

Simba
    Member

MrCabelguy
    Member

Jag provade med ett Telia kontantkort som var sambons men det fungerade ej men det kanske var för att det var ett 2G kort.
    Jag körde QuickPWN på den så nu är allt frid och fröjd.

MrCabelguy
    Member

Jag provade med ett Telia kontantkort som var sambons men det fungerade ej men det kanske var för att det var ett 2G kort.

MrCabelguy
    Member

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.