Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Återställningen har hängt sig
-
AuthorPosts
-
Hej,
Nu ligger jag väldigt illa till och behöver allllll hjälp jag kan få
Jag har en iPhone 3GS 16G (som är jailbreak). Igår försökte jag, via inställningar på själva mobilen, välja “radera allt innehåll och inst”. Mobilen stängdes av och började återställa sig, trodde jag. När mobilen startades om kom det fram en svart bakgrund med ” silver apple loggan och en rullande sekundvisare”… jag antar att det är själva processen för att börja bearbeta återställningen …Men plötsligt hängde den sig, d v s det ingenting hände och “sekundvisaren” stannade och slutade snurra
Nu kan jag i stort sett inte göra någonting. Har försökt stänga av och starta om mobilen med det blir samma sak, den hänger sig… HJÄLP MIG SNÄLLA… jag vet inte vem jag ska vända mig tillTAck
https://www.iphoneinfo.se/forum/problem-och-felsokning/8405-iphone-startar-inte-upp-och-rebootar.html och samma sak gäller dig. Dock… du har en 3GS och om du inte sparat SHSH via Cydia så kommer du att tvingas till att uppdatera till firmware 4.0 och köra utan jailbreak.
Jag har aldrig förstått mig på det här med sparade SHSH vis cydia … hur vet jag om dem har sparats lr inte?
Tack
Det ska jag göra. Men vet du om försäkringen täcker detta? Jag har abonnemanget hos 3 där har tecknat min försäkring för mobilen
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.