Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › återställningsläge problem
-
AuthorPosts
-
Hej! För några dagar sedan började min iphone 3g 16 gb os.3.01 krångla. Så jag valde därför att återställa den via itunes, vid återställningen så hänger den sig vid 70% då det står”kontrollerar återställningen”. Jag gör då om det och får iphonen att fungerar dock 2 timmar senare när jag ska föra över musik säger itunes att den hittat min iphone i återställningsläge. Så vad är problemet varför sätter den sig i återställningsläge?? :confused:( detta har pågått i 3 dagar nu att jag fått den fungera sedan sätter den sig i återställningsläge)
tacksam för svar 🙂
@skoglof 48695 wrote:
Hej! För några dagar sedan började min iphone 3g 16 gb os.3.01 krångla. Så jag valde därför att återställa den via itunes, vid återställningen så hänger den sig vid 70% då det står”kontrollerar återställningen”. Jag gör då om det och får iphonen att fungerar dock 2 timmar senare när jag ska föra över musik säger itunes att den hittat min iphone i återställningsläge. Så vad är problemet varför sätter den sig i återställningsläge?? :confused:( detta har pågått i 3 dagar nu att jag fått den fungera sedan sätter den sig i återställningsläge)
tacksam för svar 🙂
Det beror säkerligen på att du avbröt återställningen på 70%,
Tycker du borde återställa den igen och låta den gå till 100% som man SKALL!Jomen häng med liten, killen säger att det hänger sig vid 70%
@fa1ly 48696 wrote:
Det beror säkerligen på att du avbröt återställningen på 70%,
Tycker du borde återställa den igen och låta den gå till 100% som man SKALL!Jo det är klart men jag lät den hålla på i 8 h och då borde den vara klar. den hänger sig förövrigt varje gång på 70% men ibland går den att sätta på ibland inte borde jag uppsöka reperatör?
Ja det har jag men det händer som fortfarande på 60-70%
testat att återställa till olika säkerhetskopior eller Ny iPhone? Testat sätta den i DFU innan du återställer?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.