Att köpa eller att inte köpa…

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Att köpa eller att inte köpa…

Viewing 7 posts - 51 through 57 (of 57 total)
  • Author
    Member
    Post count: 287

Jag känner igen mig Folke33. Jag befinner mig i en lite liknande situation dock så vet jag att det är den enklare modellen 3g 8gb som är aktuellt för mig samt obegränsad surf, vid ett ev. köp vill säga. jag har inte heller tänkt jailbreaka etc. då jag ogillar krångel (vilket det ev. kan bli, troligtvis inte men ev.).

Mitt råd är att du utgår från dina personliga behov och köper efter det, strunta i om andra säger att en annan modell är perfekt, det avgör individen, för övrigt, var inte orolig för att ha snöat in dig på iphone, det är i dagsläget världens bästa mobil (överlag) och jag har aldrig hört någon inom min närmaste vänkrets ha minsta klagomål mot den (känner många med den).

Lycka till!

borgen1998
    Member
    Post count: 2

Tjena!

Har lust att köpa en iphone.

Jag smsar väldigt mycket och undrar om det är svårare att smsa med en iphone än en vanlig mobil utan touch.

Tråd flyttad. /Ponyboy

Drouch
    Member
    Post count: 22

@borgen1998 69046 wrote:

Tjena!

Har lust att köpa en iphone.

Jag smsar väldigt mycket och undrar om det är svårare att smsa med en iphone än en vanlig mobil utan touch.

Svårt och svårt.

Svårt är det alltid i början. Även för mig, men nu smsar jag med båda tummarna och jag har stora fingrar och träffar i stort sett rätt jämt.

Övning ger färdighet 😉

borgen1998
    Member
    Post count: 2

Tack så mycket.:D

Husqyy
    Member
    Post count: 14

En bekant ska sälja sin Iphone 3G 16gb för 1800:-

Är det ett över, under eller bra pris?
    Detta är min första Iphone och jag tänker eventuellt skaffa en Iphone 4G när den kommer.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@husqyy 69182 wrote:

En bekant ska sälja sin Iphone 3G 16gb för 1800:-

Är det ett över, under eller bra pris?
    Detta är min första Iphone och jag tänker eventuellt skaffa en Iphone 4G när den kommer.

Priset är helt okej men varför ska du köpa den om du ändå ska köpa iPhone 4. Håll ut en månad och spara 1800 kr.

Husqyy
    Member
    Post count: 14

@ponyboy 69184 wrote:

Priset är helt okej men varför ska du köpa den om du ändå ska köpa iPhone 4. Håll ut en månad och spara 1800 kr.

Finns det någon uppgift på om den kommer komma i Juli?
    Och isåfall är det någon med tanke på UK priset som vet vad den kommer landa på här?

Viewing 7 posts - 51 through 57 (of 57 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.