Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › att re-jailbreaka
-
AuthorPosts
-
tjena min cydia har börjat att bugga den vägrar installera saker som jag laddar ner därifrån o telefonen hakar upp sig ingen kan ringa till mig lr smsa mig i ca 30 min hakar den upp sig o det händer 3 gånger per dag kanske lite jobbigt…
vad ska jag göra ska jag jailbreaka igen? o i så fall måste jag återställa iphonen innan jag gör det?o då måste jag uppgradera till 3.1 o då kan jag inte jailbreaka vet inte riktigt va jag ska göratack på förhand för svar
Håll in hemknappen och avstängningsknappen till telefonen startas om.
Kan vara bra att göra så då och då!funkade inte heller med när jag försöker med att ladda ner spel på cydia…om jag ska jailbreaka ingen måste jag återställa telefonen innan jag gör det lr?
Mni strulade oxå så innan, men det ordnade sig när jag gjorde en soft reset som sagt.
@abbe_88 42627 wrote:
tjena min cydia har börjat att bugga den vägrar installera saker som jag laddar ner därifrån o telefonen hakar upp sig ingen kan ringa till mig lr smsa mig i ca 30 min hakar den upp sig o det händer 3 gånger per dag kanske lite jobbigt…
vad ska jag göra ska jag jailbreaka igen? o i så fall måste jag återställa iphonen innan jag gör det?o då måste jag uppgradera till 3.1 o då kan jag inte jailbreaka vet inte riktigt va jag ska göratack på förhand för svar
samma här, har problem med cydia men det värsta är ju klart samtal in som är problem. funderade oxå på att restore:a men detta går enbart då jag måste upgradea luren 🙁
skulle oxå vara tacksam för något bra tips om detta.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.