At&t

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 23

Jag har 2 dagar kvar haer i staterna. Ska imorgon till at&t och hora naer de kommer salja iPhonen med No-Comitment “avtalet”. Men sen borjade jag undra, om man kanske kan kopa billigaste abonnemanget och sen lasa upp den i sverige.
    Nagan som rakar veta priserna for at&t;s abonnemang? 😀

MaKi
    Member

Okej, 70 dollar per manad verkar vara det billigaste alternativet. Sa det kommer bli lite dor dyrt. Men jag laste dock nyss pa ett annat iPhone forum att det ska ga att betala en Cancellations fee for 175 dollar for att kunna avbryta abonemanget, Men man maste betala 3 manaders avgift.

70×3+299(16gb)+175= 684 dollar ~ 4104 kr

Nagan som rakar veta om detta kan fungera?

ProsaCC
    Member
    Post count: 44

Kan du betala de 3 månaderna i förväg eller får du en faktura varje månad ändå?

MaKi
    Member

Enligt den haer at&t butiken kommer det aldrig ga att med ett no-comitment avtal att komma undan en viss manads kostnad.. Men vet ju inte hur bra uppdaterad han var. Men det ska ga att betala en early Cancellations fee pa 175 dollar och slippa undan manadskostnad, man maste dock vara at&t customer anar jag. Ska dit igen och kanske kopa en ikvall! Sista chansen, lamnar USA imorgon.

Nagan som vagar gissa hejjvillt nar den kommer ga att lasa upp? :rolleyes:

ProsaCC
    Member
    Post count: 44

I framtiden 😛 Skriv gärna här om du köpte den eller inte. Samt totalkostnad.

JohnFa
    Member
    Post count: 461

@maki 6296 wrote:

Enligt den haer at&t butiken kommer det aldrig ga att med ett no-comitment avtal att komma undan en viss manads kostnad.. Men vet ju inte hur bra uppdaterad han var. Men det ska ga att betala en early Cancellations fee pa 175 dollar och slippa undan manadskostnad, man maste dock vara at&t customer anar jag. Ska dit igen och kanske kopa en ikvall! Sista chansen, lamnar USA imorgon.

Nagan som vagar gissa hejjvillt nar den kommer ga att lasa upp? :rolleyes:

Gissar på att du måste var bosatt i USA för att få skaffa abonnemang.
    Sen tror jag att även om du betalar en cancellation fee så måste du lämna tillbaka telefonen.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.