Avaktivera knappen för röstbrevlåda, hur?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Avaktivera knappen för röstbrevlåda, hur?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 658

Ett riktigt i-landsproblem med min IP4.
    Finns det något sätt att “gråa ut”/inaktivera knappen röstbrevlåda? Vill jag lyssna av den så har min operatör ett bra kortnummer.
    Anledningen är att ungefär var tredje samtal jag ringer, ringer jag av misstag till denna j*vla röstbrevlåda p.g.a. att “knappen” sitter helt tokigt placerad

amko
    Member
    Post count: 258

Om din telefon är jailbreakad så finns det ett program i cydia som heter nåt i stil med voicemail som du installerar o den tar bort knappen helt ! Rätt skönt , ja har det installerat och rekommenderar det. då ja själv råkat ringa upp röstbrevlådan xx antal ggr.

r_o_n
    Member
    Post count: 658

@amko 90939 wrote:

Om din telefon är jailbreakad så finns det ett program i cydia som heter nåt i stil med voicemail som du installerar o den tar bort knappen helt ! Rätt skönt , ja har det installerat och rekommenderar det. då ja själv råkat ringa upp röstbrevlådan xx antal ggr.

Tack. Hittade det och det funkar bra. Det stod att man kan stänga av/på via SBS, men det hittar jag inte

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.