Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Avbeställa Iphone 4 eller inte
-
AuthorPosts
-
Tja beställde en Iphone 4 för 3 dagar sedan från tele2 och har börjat ångra mig lite när jag fick reda på antenn problemet telefonen har. Jag vet att man kan få ett skal gratis från apple som löser problemet men jag vill inte ha något skal till min telefon och man vill inte betala pengar för en produkt som har problem. Så vad tycker ni ska jag avbeställa telefonen och köpa när problemet åtgärdats? Och ni som har Iphone 4 har ni träffats av problemet?
Här är en demonstration för problemet. YouTube – iPhone 4 Antenna Problem: Design Defect Confirmed
Tack i förhand 😛
du skojjar grabben? har du fått höra om antenn problemet nyligen ?
ang videon så är det för att USA: s nät suger
aja skall inte hacka på dig , men du du behöver inte oroa dig om antenn problemet, har full koppling hela tiden,@ipeddy 73578 wrote:
Tja beställde en Iphone 4 för 3 dagar sedan från tele2 och har börjat ångra mig lite när jag fick reda på antenn problemet telefonen har. Jag vet att man kan få ett skal gratis från apple som löser problemet men jag vill inte ha något skal till min telefon och man vill inte betala pengar för en produkt som har problem. Så vad tycker ni ska jag avbeställa telefonen och köpa när problemet åtgärdats? Och ni som har Iphone 4 har ni träffats av problemet?
Här är en demonstration för problemet. YouTube – iPhone 4 Antenna Problem: Design Defect Confirmed
Tack i förhand 😛
du gör som du själv vill , men jag är hur nöjd med min Iphone 4 som helst och skulle aldrig göra mig av med den heller , jag ha inga som helst problem med mottagning när jag pratar i telefon.
Har du beställt via webben eller vanlig butik? Är det på webbwn så gäller ju “ångervecka” i 14 dagar enl. distansköpslagen.
Dödsgreppet eller antenn problemet existerar (nästan) inte i vårt Svearike.
Citat ur M3: “Dödsgreppet
I USA, där det knappt går att få mottagning med en mobiltelefon, har Iphones antennproblem uppmärksammats i hög grad vilket lett till att man får en gratis bumper på köpet. Det problem som amerikaner pratar om består av att när man håller telefonen på ett visst sätt så kortsluts antennen som löper längs med stålramen, varpå mottagningen tvärdör. “Jag har inte upplevts några som helst problem i 3:s nät över huvutaget faktiskt.
Jag kan även tillägga att jag är supernöjd med telefonen i övrigt 🙂
@leksakstomten 73583 wrote:
du skojjar grabben? har du fått höra om antenn problemet nyligen ?
ang videon så är det för att USA: s nät suger
aja skall inte hacka på dig , men du du behöver inte oroa dig om antenn problemet, har full koppling hela tiden,Nej jag skojjar inte, ja de har jag, har varit på semester i en månad och har nyligen kommit hem. Okej vad bra.
@something 73584 wrote:
du gör som du själv vill , men jag är hur nöjd med min Iphone 4 som helst och skulle aldrig göra mig av med den heller , jag ha inga som helst problem med mottagning när jag pratar i telefon.
Va bra då behöver jag inte oroa mig, men behöver du hålla den på ett visst sätt eller funkar nätet när man håller över de “känsliga” stället?
@ipeddy 73615 wrote:
Nej jag skojjar inte, ja de har jag, har varit på semester i en månad och har nyligen kommit hem. Okej vad bra.
Va bra då behöver jag inte oroa mig, men behöver du hålla den på ett visst sätt eller funkar nätet när man håller över de “känsliga” stället?
känsliga stället på min telefon är om du håller längst ner i hörnen, men det gör jag inte när jag pratar i telefon ^^
btw har inget skydd heller!
Okej tack för svar ska inte avbeställa då 😀
Är du bosatt och andvänder den i ett område med bra signal är det inga problem OM du inte har mycket handsvett!!! .Så det är inte möjligt att lyssna på andra som säger att det är inga problem,vissa leder ström betydligt mer än andra pga handsvett osv.Ang signalen så gör det inget om motagningen sjunker från 4’a staplar till en då det inte har någon inverkan på samtalet,men om du har dålig motagning från start så kan det räcka att du rör skarven för att förlora samtalet
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.