Avbrutna samtal

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Avbrutna samtal

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Tja har en iphone 1.1.4, upplåst med ziphone 2.4 om jag inte minns fel. Mitt problem är att mina samtal ständigt blir avbrutna. Har läst runt lite men inte hittat någon som vet vad man kan göra åt problemet vad jag förstått. Tänkte kolla om någon här har liknande problem och kanske vet vad man kan göra för att bli kvitt detta.

Mvh Patrik

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Hej,

Det är ett problem som en del har. Finns egentligen ingen lösning på detta.

Men prova att låsa upp med iLiberty+ istället för ZiPhone, kan hjälpa.

westgren
    Member
    Post count: 48

Åter igen,

Skapa inte nya trådar!

Admin borde vara hårdare på att radera trådar med återkommande ämnen och hänvisa till befintliga trådar i ämnet.

Sebastian
    Member
    Post count: 34

@westgren 2836 wrote:

Åter igen,

Skapa inte nya trådar!

Admin borde vara hårdare på att radera trådar med återkommande ämnen och hänvisa till befintliga trådar i ämnet.

Vi gör vårt bästa.

Det kostar oss tid att låsa trådar eller skicka PM till trådskapare med länkar till relaterade trådar. Vi som “arbetar” på den här sidan håller för närvarande på med att göra upp lite planer på hur vi kan minska på onödiga trådar. Var tålmodig. Vi jobbar på!

För att svara på din fråga. Det är ZiPhones fel. Det du kan göra är att “virginze” telefonen, eller “prepare for upgrade” som det heter i nya versioner för att sedan låsa upp igen med iLiberty+.
    Sebastian

mrfestis
    Member
    Post count: 59

“virginze” telefonen, eller “prepare for upgrade” ??

Gör man detta från iLiberty+ ? Jag har samma fenomen att den klipper samtal ganska ofta. Har flashat min med Ziphone 3.0. Ska jag göra om detta med iLiverty+?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.