Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Avinstallera App?
-
AuthorPosts
-
Hur gör man för att avinstallera en app som man laddat ner via appstore?
Go till Installer i din IPhone och avinstallera
hur då? om jag går in i installer>categories>installed packages så finns ju inte dom applikationerna från appstore där?
hur då? om jag går in i installer>categories>installed packages så finns ju inte dom applikationerna från appstore där?
Tryck på ikonen tills alla ikoner börjar skaka/darra. Då kommer det ett lite X i övre vänstra hörnet på ikonen som du trycker på för att ta bort appen. Blanda inte in Installer för apps från appstore.
alltså, tryck och håll inne ikonen i ett par sekunder för att få dem att darra.
I detta läget kan du även flytta runt och placera ikonerna vart du vill bland dina homescreens.Tryck på ikonen tills alla ikoner börjar skaka/darra. Då kommer det ett lite X i övre vänstra hörnet på ikonen som du trycker på för att ta bort appen. Blanda inte in Installer för apps från appstore.
I detta läget kan du även flytta runt och placera ikonerna vart du vill bland dina homescreens.Tryck på ikonen tills alla ikoner börjar skaka/darra. Då kommer det ett lite X i övre vänstra hörnet på ikonen som du trycker på för att ta bort appen. Blanda inte in Installer för apps från appstore.
I detta läget kan du även flytta runt och placera ikonerna vart du vill bland dina homescreens. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.