Avinstallera iTunes.

Front page Forums Övriga ämnen Avinstallera iTunes.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 904

Hur går man tillväga för att avinstallera iTunes HELT? Mina playlists sparas trots en ominstallation. Har följt deverse guider jag har hittat genom google.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Leta rätt på filerna och ta bort dom manuellt.

carpe
    Member

Har gjort detta, men dom försvann iom. avinstallationen. Letade i c:document and settingsuserapplication data….och c:program

Fanns inget där kvar som har med iTunes att göra….men någonstans finns det ju kvar.

steffe
    Member

KOlla i din musikmapp!

carpe
    Member

Har troligtvis fixat det nu. Efter ett rent h-e. Men nu när jag kopplar upp mig emot iTunes så får jag “ställ in din iPhone, en iPhone har synkroniserats med denna dator förut”

Har du alternativen, “ställ in som en ny iPhone” och “återställ från säkerhets kopian av”

Måste antagligen göra något utav dessa val för att kunna synka över låter och dylikt igen.

Får väl bli till att låsa datorn då, eller vända mig till ett annat forum. För här får man ju faktiskt inte svar på mycket.

steffe
    Member

Ibland måste man välja själv!Jag tror inte någon annan kan välja alternativ åt dig,men jag hade ställt in som ny iPhone för att slippa en massa gammal skit.

carpe
    Member

Men då behåller jag BB 2.28.00 ? Så att jag inte går över till 2.30.03 ?
    För detta är min andra iPhone, den förra hade 2.30.03. Och då hoppas jag att itunes inte menar att “ställa in som ny iPhone” inte menas med att ställa in sig på 2.30.03(som min första iPhone hade då jag använde samma iTunes för första gången)

steffe
    Member

För att ändra bB måste man väl uppgradera också?
    Gör inte det när den frågar så är det väl inga problem.

carpe
    Member

Skitsamma, får blåsa datorn. Verkar vara det enda sättet att bli väck iTunes. Retarded!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.