Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › backupp/mirror
-
AuthorPosts
-
Jag är ute efter ett backupp prog som speglar hela disken på min iPhon o kan lägga tillbaka den samma..
-Varför?.. jag har en hel del från applestore och cydia o Hackalus.. o snart är det fullt med “bra ha” saker.. o det skulle ta en evighet att återskapa det hela.. allt ifrån radiostation inställningar till användarkonton på enskilda apps, hiscorelistor, egna preffs m.m.m..
Så det jag undrar om det finns.. något som kopierar RuBBET och kan (senare) lägga tillbaka det..
Det får gärna ta timar för en backupp, bara den tar ALLT
Det finns appBackup och aptBackup i cydia. Kopierar alla inställningar för appstore-apps och kopierar alla cydia-apps. Sparas i iTunes säkerhetskopia 🙂
Det finns appBackup och aptBackup i cydia. Kopierar alla inställningar för appstore-apps och kopierar alla cydia-apps. Sparas i iTunes säkerhetskopia 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.