Både iPhone 4 och iPod Touch 2G

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Både iPhone 4 och iPod Touch 2G

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 5

Hej

Mitt första inlägg på detta forumet. Jag har sökt, men inte hittat det jag vill ha svar på, vilket däremot inte behöver betyda att svaret inte finns någonstans.

Jag har en iPhone 4G och en Ipod Touch 2G. Ipoden har min son fått när jag skaffade min iPhone. Nu är det så att sonen har ju mängder med barnspel han vill spela, och jag har t.ex Tom Tom Europa och “vuxenspel” på min iPhone. Han har även en hel del barnfilmer som jag inte vill ha på min iPhone.

När jag pluggar in iPoden i datorn och synkar så får ju den hela iTunes-bilblioteket, likadant med iPoden. Båda är på 32GB så det är inget problem egentligen, men det känns onödigt att ha iPhone-specifika program på iPoden.

Har någon något förslag på hur jag smidigast gör för att kunna styra så att t.ex sonens barnfilmer inte synkas till iPhonen och Tom tom europa inte synkas till iPoden? Hoppas ni förstår vad jag menar…

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Om du går in under apps, så markerar du synca apps, och väljer villka du vill synca
    du gör samma med iPod

Pippi
    Member
    Post count: 5

Aha, så den listan är länkad till sin enhet? Gäller det även film och musik etc?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.