Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Apps › Bästa och roligaste spelen som finns just nu!
-
AuthorPosts
-
Fly kiwi fly!
Det handlar om en kiwi som ska ta sig till ett rymdskäpp med hjälp av raketer,pappers flygplan.
Lite tråkigt blev det efter jag hitta ett sätt.
Köp så mycket “Max speed” som möjligt och bästa raketen.
Gör loops och få bensin och gasa gör en till loop och få bensin….
15min så har du varvat det.3/5 lätt
tiki totems!!!
Du ska få en staty att stå på en svart sten men det är bara det att mellan statyn och den svarta stenen är där massa stenblock du ska plocka bort för att statyn ska kunna stå på den svarta stenen…når statyn marken utlöses ett vulkanutbrott.
Riktigt många banor, aningen beroendeframkallande
assassins creed 2 är gratis på AppStore passa på!
Jag tycker att Ragdoll2 är stört skönt. Har ni inte testat det så måste ni göra detta, ett puzzel spel i 1:à klass
Rayman 2 det bästa spelet på appstor skit fin grafik och skön kontrol helt klart det bästa spelet i appstore kostar 49 kr värt varje öre
@ponyboy 47057 wrote:
Tycker Rat on the rum är grymt rolig gratis spel, speciellt Rat on a scooter mode. Kan inte lägga ner den, just nu en highscore på 59 jumps eller cheeze.
Andra favoritspel är:
Settlers.
Sniper vs sniper.
Asphalt 5.
Modern combat – Sandstormhaha rat on the run är skitkul 😀
Spel som jag kommit över och personligen gillar är
UNO
Tikitotems
Let’s Golf!
Angry Birds
Castle of MagicKan det vara sant, jag har hoppats på detta ända sen jag skaffa min första iphone. Enligt rykten så håller namco på att färdig putsa Tekken till iphone.
An anonymous source close to Namco told PocketGamer that “the game is being finished up
and it plays rather nicely”. Currently, the most valid hypothesis seems to be a port of Tekken 6
available for PSP but has not yet been confirmed.
FSMdotCOMSafe mode och Respring kan man göra genom SBSettings. Har man använt mobilen ett tag, speciellt jailbreakade iPhone, är det bra att frigöra “ramminnet” genom att respringa. Safe mode stänger av alla cydia tweaks och processer så iPhone arbetar mer “flitigt”.
SPACE MINER ! Inte ofta jag fastnar för spel. Asteroids ( Ni som är 30+ vet vad jag pratar om…) med grafik o story, urgrymt..
Måste tipsa om spelet Pandemonium.
Många har säkert spelat det på playstation under 90-talet.
Otroligt kul spel. Men framförallt långt 🙂 Värt 15kr.Någon som kört brothers in arms 2 på iphone 3G ?, har tittat på lite kommentarer och folk klagar på att spelet laggar, kan detta vara sant?
Red Bull X-Fighters Lite for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
Överraskande roligt måste jag säga! Länkat gratisversionen som är ovanligt komplett, har guld på alla utom time attack, saknar 42 hundradelar..Måste säga att street fighter IV är riktigt roligt….
Lika roligt som vanligt:)
Tack för svaret freebo, jag tycker cod: wow zombies har jätta bra kontroller 🙂
enda spelet som jag hittils testat som är kul när det gäller fps, undrar vrf andra spel utvecklare inte gjort samma kontroll princip. Angry birds e kul iaf 😀Final Fantasy! 🙂
Nostalgi så det heter duga.Nu saknar jag i princip bara tre stjärnor på denna bana. Någon som har ett par schyssta tips?
Angry Birds, theme 5 – level 21
@freebo 59997 wrote:
Nu saknar jag i princip bara tre stjärnor på denna bana. Någon som har ett par schyssta tips?
Level 16 menar du väl?:laugh:
EDIT: Sikta på den som är näst högst upp, spräng den lite innan träff med småkulorna, några lyfter av bara helvete och sen såklart en massa tur
@Förbannadjävel 59998 wrote:
Level 16 menar du väl?:laugh:
Helt rätt…
läs min edit
Ok blir till atta försöka den metoden med, jag tror jag har kört banan 200 ggr nu och har klarat den ca 20 men aldrig med mer än 1 sketen stjärna…=/
@freebo 59997 wrote:
Nu saknar jag i princip bara tre stjärnor på denna bana. Någon som har ett par schyssta tips?
Den är verkligen jobbig! Själv så började jag med att planta en bomb på den längst ner och spräng bomben så fort som den landar i högen, sedan fortsätta uppåt. Sen gäller det att ha lite känsla i fingrarna också :laugh:. Tänk på att trycka på skärmen så fort som bomben har landat i högen!
@abbe‘siphone 60255 wrote:
Den är verkligen jobbig! Själv så började jag med att planta en bomb på den längst ner och spräng bomben så fort som den landar i högen, sedan fortsätta uppåt. Sen gäller det att ha lite känsla i fingrarna också :laugh:. Tänk på att trycka på skärmen så fort som bomben har landat i högen!
Provar Angry Bird och har kommit till level 15 när jag ser du skriver “spränga bomb”?
Var hittar jag en manual?Peve, kolla här:
YouTube – RovioMobiles kanalJag klarade precis 3 stjärnor på alla banor men det krävdes Twittersupport from Rovio själva =)
Roligaste spelet just nu måste vara Color Bind! Jag har fastnat på MEDIUM på bana 50, 55, 56! Någon som har löst och kan ge svaret?
Mvh
Okej. Nu vill jag har ett tips på ett jävligt bra och roligt spel som kostar max 7 kr. Inte Angry Bird och Rat on a scooter.
Tjo jag vill ha den bässta poker spelet som finns som jag kan spela via internet. Med lossas pengar någon som vet. gärna en som kostar typ 250kr så den är bra
jag vill okså ha en. vf svarar ingen admin??
jag vill okså spela poker via internet på min iphone gillar texas
Lirar Pocket Legends, riktigt roligt spel 😀
Laddade precis hem senaste uppdateringen (1.3.1) till Angry Birds. Om man kollar i App Store står det bland annat “15 new levels” och “new episode”. Någon som har hittat detta i själva spelet?
någon som spelar poker då??
JellyCar är grymt kul. Trötnade alldrig på det. Dock så är det inte så många levlar
Pocket legends bästa spelet gratis e det me…
Angry birds e mycket bra me..
Castle of magic.
Modern Combat 2 Black Pegasus. Kostar 59kr har jag för mig men det är riktigt roligt och man har möjlighet att spela med andra antingen igenom wlan eller 3g nätet 🙂 och det är väldigt snyggt gjort och lätt spelat 🙂
Spel som jag spelar när jag ska fördriva tid eller bara har tråkigt:
Monster Dash – Beroendeframkallande till tusen, skojigt och lätt att komma igång med.
Fruit Ninja – Går inte att vara utan, kul med gamecenter som ger multiplayer.
ZombieFarm – Blev beroende av detta med 😛
Cut the rope kan jag rekommendera, sjukt skoj fast man lirar igenom det ganska fort.Någon här som har Game Center? Hade varit kul att adda någon härifrån 🙂
@kevin 81271 wrote:
Modern Combat 2 Black Pegasus. Kostar 59kr har jag för mig men det är riktigt roligt och man har möjlighet att spela med andra antingen igenom wlan eller 3g nätet 🙂 och det är väldigt snyggt gjort och lätt spelat 🙂
har lirat detta och för att vara en FPS så är det bra! har dock inte lyckats connecta till multiplayer via 3g då den sägerifrån att den vill ha WiFi anslutning.
3g unrestrictor tar inte bort spärren iheller.Ballywoo – The Game Sensation of 1932
…ok, det är mitt eget spel. 😉
@kevin 81271 wrote:
Hej jag köpte spelet nyss på min iphone 3g 3.1.3. Problemet är att när jag spelar så spelar så vill jag vrida iphonen så att jag kan spela bättre men det går ju inte, jag kan bara spela avlångdt. Vill kunna spela liggande som på deras bilder: http://itunes.apple.com/us/app/modern-combat-2-black-pegasus/id394443824?mt=8&ign-mpt=uo%3D2
har varit inne på inställningar och sånt men har inte lyckats. Tack för hjälpen??
Finns det någon app i Cydia som gömmer/tar bort den röda påminnelsen som visas i hörnet på en ikon när man får vid uppdatering/mail/sms/samtal?
@visionthing 81404 wrote:
Ballywoo – The Game Sensation of 1932
…ok, det är mitt eget spel. 😉
Ballywoo är nu gratis! 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.