Bästa ringsignalen?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Bästa ringsignalen?

Viewing 31 posts - 1 through 31 (of 31 total)
  • Author
    Member
    Post count: 20

Nu när det verkligen blev lätt att fixa egna ringsignaler utan att behöva ha wifi hemma så sitter man här och kan inte komma på vilken låt man verkligen vill ha. Så vilken låt har ni på eran iPhone?

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

Jag är ute efter samma sak som Stabil, en vettig ringsignal 😀

haren
    Member
    Post count: 200

Tjena!

Postar 5st som är konverterade och klara som jag har i min iphone. Bara att ladda ner och lyssna!

Andy Williams – House of bamboo

bennyhill

Hurredu hurredu de ringer nu

Kill Bill

Robin Hood – Oh-De-Lally

// haren

Stabil
    Member

Mja, de ringsignalerna var väl något åt det jag letar efter. Kanske kommer använda kill bill till och med. Just nu använder jag “Yael Naim – New Soul” (ja.. fanboy) men den passar ganska bra :).
    Vill inte ha någon av mina mp3or egentligen. Vill ju verkligen bli uppmärksammad när det ringer lixom 🙂

Cruise
    Member
    Post count: 2

@haren 779 wrote:

Tjena!

Postar 5st som är konverterade och klara som jag har i min iphone. Bara att ladda ner och lyssna!

bennyhill

Kill Bill

Robin Hood – Oh-De-Lally

// haren

Fan va najs med lite nya signaler då jag inte lyckades skapa egna haha!

Men vad är de för format på dessa, så kanske man kan hitta en konverter så man kan fixa lite egna?

Borde ju skapas en tråd med egna favorit signaler 🙂

Mvh//

Erik

Pelle
    Member
    Post count: 25

tänkte fråga vet nån om man kan spara mp3 låtar som man har i iphonen som ringsignal??

Mr EmCom
    Member
    Post count: 361

@pelle 4023 wrote:

tänkte fråga vet nån om man kan spara mp3 låtar som man har i iphonen som ringsignal??

Går inte, men finns nån program som går runt de. 🙂

ptr
    Member
    Post count: 248

@stabil 758 wrote:

Nu när det verkligen blev lätt att fixa egna ringsignaler utan att behöva ha wifi hemma så sitter man här och kan inte komma på vilken låt man verkligen vill ha. Så vilken låt har ni på eran iPhone?

kan du förklara då 🙂 jag har testat ringtones vilket sabbade alla melodier på hela min mobil så sms-signaler gick igång när det ringde osv. sen testade jag phonezap och det fungerade klockrent, men dom signalerna man skapade försvann efter ett tag (förmodligen efter en restart av springboardet)

så beskriv hur ni gör för att fixa ringsignaler 🙂 och om det fungerar lika enkelt för sms 🙂

Pelle
    Member

@Mr EmCom 4036 wrote:

Går inte, men finns nån program som går runt de. 🙂

Vad menar du med det exakt? tänkte köpa en imorgon asså 24 i maj funkar din bra är den grym??:)

Pelle
    Member

@iPhoneinfo.se 762 wrote:

Jag är ute efter samma sak som Stabil, en vettig ringsignal 😀

tänkte fråga också om din iphone funkar den bra är den grym tänkte köpa imorgon snälla svara lite snabbt så jag kan bestämma mig snabbt om jag ska köpa imorgon eller inte men just nu tänker jag men väntar tills du svara tack för hand??:o:);)

ljummenmjolk
    Member
    Post count: 35

@ptr 4037 wrote:

kan du förklara då 🙂 jag har testat ringtones vilket sabbade alla melodier på hela min mobil så sms-signaler gick igång när det ringde osv. sen testade jag phonezap och det fungerade klockrent, men dom signalerna man skapade försvann efter ett tag (förmodligen efter en restart av springboardet)

så beskriv hur ni gör för att fixa ringsignaler 🙂 och om det fungerar lika enkelt för sms 🙂

Jag använder “Ringtones” för egna ringsignaler och det fungerar klockrent, har dock inga egna sms-signaler så det kan ju vara därför det fungerar bra…än så länge! 😎

Pelle: Iphonen är en riktigt grym telefon. En liten dator med telefonmöjligheter.

Pelle
    Member

@ljummenmjölk 4050 wrote:

Jag använder “Ringtones” för egna ringsignaler och det fungerar klockrent, har dock inga egna sms-signaler så det kan ju vara därför det fungerar bra…än så länge! 😎

Pelle: Iphonen är en riktigt grym telefon. En liten dator med telefonmöjligheter.

så man kan spara mp3 låtar som ringsignal?? tillexempel eminems låt, kan man spara den som ringsignal?

yourownass
    Member
    Post count: 3
    frieesh
    Member

Pelle mitt råd : KÖP KÖP KÖP 😀 !!!

Flipper
    Member
    Post count: 47

@ljummenmjölk 4050 wrote:

Jag använder “Ringtones” för egna ringsignaler

Försökte ladda ner det men det stod att man måste ha
    “ScrewCommon” package.

Har du det?
    vilken source?.

mvh, Flipper

Pelle
    Member

@frieesh 4065 wrote:

Pelle mitt råd : KÖP KÖP KÖP 😀 !!!

har du en eller

ljummenmjolk
    Member

@flipper 4068 wrote:

Försökte ladda ner det men det stod att man måste ha
    “ScrewCommon” package.

Har du det?
    vilken source?.

mvh, Flipper

den finns under installer…jag hittade den när jag gick på “Recent packages” nånting? Vet inte exakt vars den finns, antar att jag hade tur? Någon annan kanske vet exakt vars den ligger?

bjelochka
    Member

@haren 779 wrote:

Tjena!

bennyhill

Kill Bill

Robin Hood – Oh-De-Lally

// haren

Fina ringsignaler 🙂

Jag har en ringsignal som är mycket längre än 30 sek. Jag förde över den till luren via OpenSSH. Igentligen kan man föra över på så sätt vilka låtar som helst. Här är länken till sidan med instruktioner. Man behöver inte något program för det.

Så byter du ringsignal på din iPhone! | iPhoneinfo.se

Förj instruktionen men inte förkorta låten utan spara den på skrivbordet och sedan för över till telefonen via OpenSSH.

bjelochka
    Member

Och här är länken till hur man byter till egna sms:

Ändra SMS-ringsignal på din iPhone! | iPhoneinfo.se

Hur lyckas nu ladda upp era signaler här på forumet? Jag får meddelande att det är ogiltig format…

Gangstarr
    Member
    Post count: 31

@yourownass 4057 wrote:

Man skulle ju ha denna : YouTube – Hit Me On My iPhone

Om det är många som vill ha den som ringsignal så kan jag fixa det, bara den inte är upphovsrättsskyddad:)

jompao
    Member
    Post count: 456

Tänkte lägga upp ringsignalen från Touch Diamond men det går ju inte att bifoga en .zip fil över 100 k.

ripperoo
    Member
    Post count: 236

Tar ni och använder openSSH och lägger in låtarna manuelt så kan ni får hela mp3 låtar!, slipper dom bara vara 30 sekunder. Men då måste ni har convertat dom till m4r förstås =)

I alla fall!
    Är ni störda på att ha en låg ringsignal så har jag ärligt talat världens bästa ringsignal!
    Det är en s.k högfrekväns ljud fil i mp3 format som går från typ 20khz till 20hz.

Jag lovar er, det skär igenom ALLA LJUD!
    förjävlig måste jag säga! Men härligt signal som HÖRS!
    Ända nackdelen kan ju vara att man flummar runt ett tag innan man fattar att det är ens telefon som ringer XD

Stabil
    Member

Lägg upp den filen!

ripperoo
    Member

Visst kan jag det men jag vet inte bara hur jag ska kunna ladda upp den till sidan…

imported_iAsh
    Member
    Post count: 647

Antingen så kan du lägga in den i en .zip mapp och bifoga den på den här sidan.
    Eller så kan du skicka låten till din egen mail, via bifogade filer, och sen ta länken och lägga upp här. (Osäker på om den sista fungerar)

Gangstarr
    Member
    Post count: 31
    ripperoo
    Member

Här har ni den jag pratade om.
    Jag rekomederar att ni tar bort de första 10 12 sekunderna för där emellan är det bara skit prat ><

RapidShare: Easy Filehosting

K-mountain
    Member

Här kan man ladda ner massor av gratis ringsignaler eller göra egna till din iPhone..

Audiko.net

😉

iPhoneinfo.se
    Member
    Post count: 1973

@k-mountain 10633 wrote:

Här kan man ladda ner massor av gratis ringsignaler eller göra egna till din iPhone..

Audiko.net

😉

Perfekt! 🙂

K-mountain
    Member

@iPhoneinfo.se 10638 wrote:

Perfekt! 🙂

Jag försöker 😉

alcen
    Member
    Post count: 50

kan rekomendera coldplay fix you s gitarr solo!

Viewing 31 posts - 1 through 31 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.