Front page › Forums › Övriga ämnen › Batteri iPhone 4.
-
AuthorPosts
-
Hur länge räcker batteriet om man har den uppladdad på 100%? Nu menar jag om man spelar på den + internet surfing. Min känns lite väl kort för bara efter nån/några minuter så har den dragit 1%. ca 4 minuter
Det beror på vad du spelar, hur mycket det belastar cpu, hur mycket som finns i multitask mm, ljusstyrkan på skärmen, hur länge du har hafft din telefone, hur många gggr batt varit urladdad/fulldaddad mm
Mycket individuellt altså, omöjligt att gämmföra så som du vill@iPhoneReservdelar.se 81899 wrote:
Det beror på vad du spelar, hur mycket det belastar cpu, hur mycket som finns i multitask mm, ljusstyrkan på skärmen, hur länge du har hafft din telefone, hur många gggr batt varit urladdad/fulldaddad mm
Mycket individuellt altså, omöjligt att gämmföra så som du villVad menar du med hur länge jag haft den + och hur många ggr den har vart ur o full laddad?
@oskar 81900 wrote:
Vad menar du med hur länge jag haft den + och hur många ggr den har vart ur o full laddad?
ju längre du haft din mobil, spelar ingen roll vilken, så slits batteriet ut, det sägs att man ska ladda ut batteriet då och då (vet inte hur ofta, bryr mig inte om sånt) så ska batteriet må bättre.
@pongo 81907 wrote:
ju längre du haft din mobil, spelar ingen roll vilken, så slits batteriet ut, det sägs att man ska ladda ut batteriet då och då (vet inte hur ofta, bryr mig inte om sånt) så ska batteriet må bättre.
Jag har bara haft min iPhone i 5 dagar. Men asså låter 1% normalt för 4 min på internet och spel? Drar lika mkt på allt.
4min 1% = 400min 100%
400min = 6,6timmarInternetanvändning:
upp till 6 timmar i 3G-nät
upp till 10 timmar i Wi-Fi-nätsedan som någon annan sa, beror på vilket spel du spelar och hur mycket den belastar telefonen.
allt är olika, så går inte svara på saken rakt av.@pongo 81910 wrote:
4min 1% = 400min 100%
400min = 6,6timmarInternetanvändning:
upp till 6 timmar i 3G-nät
upp till 10 timmar i Wi-Fi-nätsedan som någon annan sa, beror på vilket spel du spelar och hur mycket den belastar telefonen.
allt är olika, så går inte svara på saken rakt av.Det där läste jag också men det e lika mkt på 3G och wifi. Det jag mest undrar är om det är något fel.
Tydligen så är det inget fel.
@pongo 81937 wrote:
Tydligen så är det inget fel.
Nu blev jag lite förvirrad. Läste nån stans att man skulle dra ner batteriet till 20% och sen ladda den första gången. Jag märkte faktiskt det att när ja kom till 20 första gången så drogs batteriet snabbare exakt som det e nu….. Så har jag pajat det? Jag ladda ur det till 2%
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.