batterifodral

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 24

Har ett fodral/skydd med batteri till min 3gs. Någon som har samma som vet om det går att ladda batteriet när telefonen sitter i, alltså när man “tömt” över laddningen och ska ladda fodralet. Stänga av laddningsknappen fodralet, låta telefonen sitta i och samtidigt ladda fodralet ?

Kurtson
    Member
    Post count: 569

vilken modell har du?

torkil
    Member

Vet inte, har kastat både förpackning och instruktion. Det var ingen avancerad instruktion som följde med men har ett svagt minne om att man inte skulle ladda med telefonen i, är inte säker och förstår inte varför, när jag laddat färdigt stänger jag ju av med knapp på fodralet och borde väl bryta förbindelsen mellan det och telefonen ? På fodralet finns en logga som ser ut lite som en horisontell trea, köpt i Telia butik.

Zaamaya
    Member
    Post count: 239

Står det med silver text där bak eller grå?

Eller är det 2 olika färger?

Om Zaamaya hos Teknikmagasinet.

Kurtson
    Member
    Post count: 569

ta en bild och lägg ut!

Men jag tror du kan göra som du vill, dvs ladda fodral och telefon samtidigt, eller, i första hand kommer telefonen laddas, sedan extrapacken, så är det på andra modeller.

torkil
    Member

Varken silver el. grått, ingen text någonstans,bara den här loggan, som en fiskmås el. liggande trea, samma färg som resten av fodralet, svart, bara nedsänkt liksom stansat i materialet, tror skinnimitation, magnet i rembygel för låsa ihop. Följde med en liten “penna” med trubbig mjuk pekdel som sitter i hållare långsidan. Det är eg. en ganska klumpig historia men jag gillar att det är lite att hålla i och speciellt den extra laddningen ju
    Men annars :Tack för svaren, får väl prova, hoppas det inte kan hända så mycket.

tanjanielsen
    Member
    Post count: 6

Jag skulle köpa en “Juice Pack” är det riktigt bra

torkil
    Member

Mitt fodral/extraladdare är “riktigt bra” ; skyddar bra, snyggt, laddar snabbt till fullt. Ville bara veta om man kan ladda det när telefonen sitter i.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.