batterihopp efter programuppdateringar.

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak batterihopp efter programuppdateringar.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 154

tjo,

installerade och uppdaterade lite prylar i Cydia igår:

apt nånting updatering
    Winterboard updatering
    Quickscroll2 installation

från appstore uppdaterade jag Klart.se.

efter detta fick jag lite skumma batterihopp, en gång från 29% –> 0% och den stängdes av. från 89% –> 77% sen upp till 80% igen på några minuter.

Någon som upplevt något liknande? provade ta bort Quickscroll2 men såg ingen direkt skillnad.
    är de winterbord uppdateringen som spökar kanske?
    Någon som upplevt samma ?

iPhone 3gs 3.0.1 fw

tack

//fiskk

synthpopper
    Member
    Post count: 36

Jag har upplevt precis samma sak vid flera tillfallen. Kor en iphone 3gs 16 gb. Version 3.1.2. Nagon vecka efter jailbreaken sa fick jag det problemet. Holl pa i tva veckor ungefar, det enda jag gjorde var att lata den ladda ur helt nagra ganger sen redde det ut sig. Gjorde inga andra andringar.

tehfiskk
    Member
    Post count: 154

@synthpopper 61882 wrote:

Jag har upplevt precis samma sak vid flera tillfallen. Kor en iphone 3gs 16 gb. Version 3.1.2. Nagon vecka efter jailbreaken sa fick jag det problemet. Holl pa i tva veckor ungefar, det enda jag gjorde var att lata den ladda ur helt nagra ganger sen redde det ut sig. Gjorde inga andra andringar.

tack, skönt att höra man inte är ensam 😛
    får se hur det kommer bli nu, om jag lyckas så ska jag lägga på 3.1.2 fw och försöka behålla mitt gamla baseband.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.