Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Batteriproblem
-
AuthorPosts
-
Hej När jag sätter in min iphone i datorn och i uttaget i väggen så säger den att den laddar. Jag väntar ett tag, men när jag har kollat så har den inte laddat något. Är detta en bugg eller något? Hur fixar jag det?:confused:
Jag har varit med om detta någon enstakad gång…
Jag laddade den i en timma kanske med så hade det inte hänt något. Jag behövde då bara starta om telefonen så visade den sendan att telefonen va fulladdad@ripperoo 2142 wrote:
Jag har varit med om detta någon enstakad gång…
Jag laddade den i en timma kanske med så hade det inte hänt något. Jag behövde då bara starta om telefonen så visade den sendan att telefonen va fulladdadHaha jag startade om och då funkade det som smort. Enda problemet med iphone som kan lösas genom att starta om haha
@filleman 2141 wrote:
Hej När jag sätter in min iphone i datorn och i uttaget i väggen så säger den att den laddar. Jag väntar ett tag, men när jag har kollat så har den inte laddat något. Är detta en bugg eller något? Hur fixar jag det?:confused:
Kan man lita på symbolen för batteriladdning? Igår låg min telefon påslagen (utan att användas) någon timme, och under tiden gick symbolen ned från halv laddning till rött katastrofläge. Jag kopplade in den i väggen, ingenting hände. Efter en stund pep den till och visade halv laddning. Då tog jag loss telefonen och tog med den på en promenad på några minuter. När jag kom hem visade symbolen rött läge igen. Nytt laddningsförsök, och den här gången funkade allt som det skulle. Vad ska man lita på?
Bra att det löste sig för dig filleman!
sjovik: Har upplevt samma fenomen flera gånger, tycker inte man ska lita allt för mycket på den batterikonen 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.