behover er hjalp!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone behover er hjalp!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 27

Hej.

nu ger jag mig in pa grejer jag inte har en aning om sa jag uppskattar al hjalp jag kan fa.

har sokt och forsokt att lasa pa men det aer inte forklarat pa min iq niva riktigt. 😛

Jag har iphone 3G 2.1
    Jag vill gora en total aterstallning…
    Itunes sager att det inte aer nagra problem men att den kommer installera det senaste mjukvaran for iphone, vilket aer 2.2.1 nu om jag inte har fel.

da kommer mitt problem, efter jag har aterstallt sa vill jag ju kora jailbreak som jag har idag pa telefonen, btw finns det programmet for pc?

och jag vill ocksa kora yellowsnow pa telefonen efter jag aterstallt.

Hur aterstaller jag telefonen men bibehaller anda mjukvaran pa 2.1?:D

Sorry for svar lasning.
    sitter pa ett engelskt tangentbord… =(

Tacksam for all hjalp!
    Mvh

bozz
    Member
    Post count: 1199

HĂ€mta 2.1 firmwiren nĂ„gonstanns…exempelvis iclarified sen nĂ€r du ska göra Ă„terstĂ€llnings hĂ„ll inne shift-knappen och tryck “Ă„terstĂ€ll” i iTunes. Sedan vĂ€ljer du bara filen som du hĂ€mtat.

Eller om du har sÀkerhetskopierat nÄgongÄng sÄ kan du vÀlja sÀkerhetskopian istÀllet (shift-ÄterstÀll)

bozz
    Member
    Post count: 1199

HĂ€mta 2.1 firmwiren nĂ„gonstanns…exempelvis iclarified sen nĂ€r du ska göra Ă„terstĂ€llnings hĂ„ll inne shift-knappen och tryck “Ă„terstĂ€ll” i iTunes. Sedan vĂ€ljer du bara filen som du hĂ€mtat.

Eller om du har sÀkerhetskopierat nÄgongÄng sÄ kan du vÀlja sÀkerhetskopian istÀllet (shift-ÄterstÀll)

Pear
    Member
    Post count: 322

blir de inte krÄngel om du uppgraderat till 2.2.1 Ä sedan ÄterstÀller till 2.1?
    Basebandet förÀndras vÀl inte dÄ?

Pear
    Member
    Post count: 322

korlei
    Member
    Post count: 48

@pear 23894 wrote:

Han ska inte uppgradera och sen ÄterstÀlla. Han ska bara ÄterstÀlla..

korlei
    Member
    Post count: 48

@pear 23894 wrote:

Han ska inte uppgradera och sen ÄterstÀlla. Han ska bara ÄterstÀlla..

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.