Behöver hjälp !!!!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Behöver hjälp !!!!

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 47

Har köpt en ny bärbar dator och installerat nyaste itunes så långt inga problem..men sen när jag ska logga in på mitt konto i itunes och hämtar en app så vill inte min iphone inte ta emot den ? Det verkar som att iphonen och itunes tror att jag använder min gammla dator..hur får jag det att fungera på min nya dator ? Någon som kan hjälpa mig !!!!!

Mvh Lars

sacco
    Member

@sacco 44522 wrote:

Har köpt en ny bärbar dator och installerat nyaste itunes så långt inga problem..men sen när jag ska logga in på mitt konto i itunes och hämtar en app så vill inte min iphone inte ta emot den ? Det verkar som att iphonen och itunes tror att jag använder min gammla dator..hur får jag det att fungera på min nya dator ? Någon som kan hjälpa mig !!!!!

Mvh Lars

Kan jag inte ansluta min iphone till itunes i min nya dator ? Jag använder samma konto i itunes..det gick att synca och då försvann alla tidigare apps det förstod att det skulle bli så..men varför kan jag inte lägga in nya apps som jag hämtat ??

Miche
    Participant
    Post count: 358

Har du glömt att autoriserat din dator i itunes? Finns under fliken “store” och sen autorisera den här datorn! Du vet dom där flikarna högst upp där det står “arkiv” osv.

sacco
    Member

Jag har gjort det,men det hjälper inte

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.