Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › behöver hjälp med att låsa upp min 3gs
-
AuthorPosts
-
Hej. köpte en iphone 3gs utomlands för ett tag sedan som har funkat kanon, har tidigare låst upp den med blackra1n. Råkade ladda ur mobilen för ett tag sedan och eftersom jag hade en sk tethered jailbreak så är min iphone fast på “connect to itunes” bilden och blackra1n har slutat fungera. så nu behöver jag låsa upp den på något annat sett. Att notera är att mitt itunes inte längre fungerar av okänd anledning. Behöver all hjälp jag kan få MVH Padde
ingen som kan hälpa mig här?
Använd blackra1n på en annan dator
Uppdatera den och JBa med JailbreakMe samt lås upp. Glöm Blackra1n
Han köpte sin utomlands, risk för aktiverings problem !!
@freebo 73219 wrote:Uppdatera den och JBa med JailbreakMe samt lås upp. Glöm Blackra1n
@iPhoneReservdelar.se 73221 wrote:
Han köpte sin utomlands, risk för aktiverings problem !!
vad borde jag göra? har testat blackra1n på flera datorer.
Om du har sparat dina ssh med cydia så sätt telefonen i DFU och återställ till 3.1.2.
Annars sitt tight, vi får in phonebook card, nästa vecka, så ska jag göra en guide hur man gör…@iPhoneReservdelar.se 73348 wrote:
Om du har sparat dina ssh med cydia så sätt telefonen i DFU och återställ till 3.1.2.
Annars sitt tight, vi får in phonebook card, nästa vecka, så ska jag göra en guide hur man gör…Kan du länka till guiden?
Finns här på forumet nånstans under aktivera iphone.
Du måste dock ha aktiveringskort@paddeyourray 76270 wrote:
Kan du länka till guiden?
Hur man går tillväga för att spara sin SHSH-fil hos cydia om du inte gjort det ännu: Säkra din iPhone för framtida nergraderingar av firmware | iMedia
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.