behöver hjälp med detta tecken

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak behöver hjälp med detta tecken

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 482

hej jag har en iphone 3g ios 4.0.1 jailbreak: redsn0w unlock :ultrasn0w . hämtade hem screenrecorder och background altså DEB file jag la in dem i autoinstall som ligger i cydia mappen, gjorde detta med iphonebrowser. alltfunkade fint när jag var klar , när jag tog bort genom att koppla in den , starta iphone browser och ta bort backgrounder och screenrecorder , men nu när jag startar telefonen på min iphone så får jag detta . det är ett N där vid batteriprocenten 🙁 vad kan det vara ? img0209a.png

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Det är Backgrounder app . Starta den. Gå till överstyrning och ta bort de program som du inte vill ska aktiveras automatiskt.

apple 3g
    Member
    Post count: 482

@cophe 87222 wrote:

Det är Backgrounder app . Starta den. Gå till överstyrning och ta bort de program som du inte vill ska aktiveras automatiskt.

eehmm det är kört 🙁 jag tob bort backgrounder och screenrecorder på iphonebrowser sen startade jag om den då försvann backgrounder och screenrecorder vilket jag ville att dem skulle göra det så vad kan vi göra nu ?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.