Behöver hjälp med import i Itunes

Front page Forums Övriga ämnen Behöver hjälp med import i Itunes

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 300

Jag bryter snart ihop över Itunes. Hur i hela friden gör man om man vill importera en mapp med låtar och där låtarna helt saknar ID3-taggar? Tanken är att jag i Itunes ska lägga in taggarna så att sortering sker som jag vill. Nu har jag lagt till mapp till biblioteket hur många gånger som helst utan att sedan lyckas hitta låtjävlarna i Itunes.
    Snacka om moment 22. :mad2:

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Markera låtarna, högerklicka, öppna i iTunes 😉

jasifil
    Member

@mekke 33258 wrote:

Markera låtarna, högerklicka, öppna i iTunes 😉

Bra tips, tack för det. Problemet är att jag bara kan markera en fil i taget och öppna i Itunes. När jag gör det så händer precis lika lite i Itunes som när jag försöker lägga till mapp direkt i Itunes. Jag kommer alltså inte åt filerna i Itunes. Slänger snart ut datorjäveln.

steffe
    Member
    Post count: 2452

Verkar som han har en dellburk….

jasifil
    Member

@steffe 33295 wrote:

Verkar som han har en dellburk….

Hur kunde du veta det?

Testade något som jag kanske borde gjort från början nämligen att försöka spela upp ljudspåren överhuvudtaget. Det gick inte. De är förmodligen skadade på något sätt. Inte konstigt att det inte funkar att redigera id3-taggarna. 😮

steffe
    Member
    Post count: 2452

@jasifil 33296 wrote:

Hur kunde du veta det?

Testade något som jag kanske borde gjort från början nämligen att försöka spela upp ljudspåren överhuvudtaget. Det gick inte. De är förmodligen skadade på något sätt. Inte konstigt att det inte funkar att redigera id3-taggarna. 😮

Hade likartade problem,fast med bilder.
    Då var det jävligt nära att burken åkte ut!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.