Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Behöver hjälp med uppgradering till 4.0
-
AuthorPosts
-
Tja!
Blev precis medlem här för att man har problem med uppgraderingen till 4.0 notera ej 4.0.1 lr 4.0.2 utan 4.0Har försökt surfa runt på olika sidor för att se hur man löser detta dock ej utan resultat, har JB telefonen dock har jag FM 3.1.2
Har försökt med att uppdatera + shift och välja ipsw 4.0 men då kommer meddelandet upp fel 3194/5 minns ej vilket av dom, men att det ej går. Har försökt även gå till restore mode och sedan återställa till 4.0 men samma fel händer där. :mad2:
Hoppas ngn kan hjälpa mig 😎
3g?
3gs?@nero17 75192 wrote:
Tja!
Blev precis medlem här för att man har problem med uppgraderingen till 4.0 notera ej 4.0.1 lr 4.0.2 utan 4.0Har försökt surfa runt på olika sidor för att se hur man löser detta dock ej utan resultat, har JB telefonen dock har jag FM 3.1.2
Har försökt med att uppdatera + shift och välja ipsw 4.0 men då kommer meddelandet upp fel 3194/5 minns ej vilket av dom, men att det ej går. Har försökt även gå till restore mode och sedan återställa till 4.0 men samma fel händer där. :mad2:
Hoppas ngn kan hjälpa mig 😎
Har du inte SHSH-file sparat för 4.0 så kommer du inte kunna installera 4.0.
Detta pga att apple har slutat signera 4.0.I dagsläget signerar apple 4.0.1 & 4.0.2.
Mvh
@muffins 75194 wrote:
Har du inte SHSH-file sparat för 4.0 så kommer du inte kunna installera 4.0.
Detta pga att apple har slutat signera 4.0.I dagsläget signerar apple 4.0.1 & 4.0.2.
Mvh
Jag har en 3GS…
Så med andra ord går det att uppdatera till 4.0.1 men ej till 4.0.
Det där med SHSH file tramset förstår jag mig ej på..MVH
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.