Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Behöver hjälp med Winterboard
-
AuthorPosts
-
Nu har jag skaffat winterboard.. men hur kan jag lägga till teman i själva Winteboard appen? Skulle villja ha det som har trähyllor haha 😛
Starta Cydia, klicka på search, sök efter “iWood Realize” ladda ner ifrån iSpazo, gå in i winterboard, klicka på iWood Realize 🙂
@Äppelphone 38405 wrote:
Starta Cydia, klicka på search, sök efter “iWood Realize” ladda ner ifrån iSpazo, gå in i winterboard, klicka på iWood Realize 🙂
Tack, jag hittade det 😉 men kan du något tema som gör att telefonen har MAC-ikoner? 🙂
sök på mac theme i cydia så hittar du ett gäng
Aa letar runt som bara den 😉 😛
Nu fattar jag hur jag ska göra med allt, Administrator du kan låsa/ta bort tråden
Please , try to use the search button….
No, you use the “create thread”-button first, then get smited by mods and then use the search function. Law of forums.
@mossarelli 38426 wrote:
No, you use the “create thread”-button first, then get smited by mods and then use the search function. Law of forums.
Den var faktiskt rätt klockren :laugh:
@mossarelli 38426 wrote:
Word.
^_*@steffeiphone 38440 wrote:
Word.
^_*Måste bara fråga, är du medlem på moppenet? för där wordas det hit och dit hela tiden 😛
@Äppelphone 38442 wrote:
Måste bara fråga, är du medlem på moppenet? för där wordas det hit och dit hela tiden 😛
Ja det är jag haha, heter stefenikola där 😉
@Äppelphone 38442 wrote:
Måste bara fråga, är du medlem på moppenet? för där wordas det hit och dit hela tiden 😛
Yo datts some crazy shit Yo.
Word.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.