Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Behöver original display till iphone.
-
AuthorPosts
-
Hej
Jag har tappat min Iphone (3G) och behöver köpa en ny display.
Men jag vet inte riktigt var man kan hitta ett original. Har googlat lite
och hittat olika displayer, dom här 2..
iPhone 3G LCD – iPhonebutiken.se
iPhone 3G LCD-Display
Vad är skillnaden på dom?
Har ni ett bättre tips på display? Eller en sida man kan beställa från?Behöver också ett skal efter den också är förstörd, det är den undre delen med Iphone loggan på. Var kan man beställa ett original till ett bra pris?
har hittat dom här 2.
Apple iPhone 3G – 16GB Bak Skal – Svart
Apple iPhone 3G – 16GB Skal Set – SvartHej,
När jag bytte display på min 3Gs så sa teknikern på iFon, Allt för din iPhone, att dom flesta som säljer displayer till iphones är kopior. Alla webshops som inte har egen Service vet oftast inte om att det är kopior det dom säljer för dom har aldrig öppnat en iPhone och jämfört med originalet. Dom bytte ut min skärm på iFon och enligt teknikern så var den jag fick original och jag kan inte se nån skillnad alls mot det som satt innan.
Kolla med dom om du vill ha bra kvalitet..
@maximilian 50522 wrote:
Hej,
När jag bytte display på min 3Gs så sa teknikern på iFon, Allt för din iPhone, att dom flesta som säljer displayer till iphones är kopior. Alla webshops som inte har egen Service vet oftast inte om att det är kopior det dom säljer för dom har aldrig öppnat en iPhone och jämfört med originalet. Dom bytte ut min skärm på iFon och enligt teknikern så var den jag fick original och jag kan inte se nån skillnad alls mot det som satt innan.
Kolla med dom om du vill ha bra kvalitet..
Sluta bumpa gamla trådar med reklam, tre trådar avslöjar dig alltför väl min vän…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.