Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Belkin iPhone Clear Acrylic fodral + bilhållare?
-
AuthorPosts
-
Hejsan
jag har en Belkin iPhone Clear Acrylic fodral
måste jag ta av den varje gång jag skall använda mobilen i bilen?`för att sätta in den i bilhållaren?tänkte köpa denna till bilen
Bilhållare iPhone/3G/3GS | Hållare, dock | iPhone 3G/3GS tillbehör | Mailshop.se
@farhang 41034 wrote:
Hejsan
jag har en Belkin iPhone Clear Acrylic fodral
måste jag ta av den varje gång jag skall använda mobilen i bilen?`för att sätta in den i bilhållaren?tänkte köpa denna till bilen
Bilhållare iPhone/3G/3GS | Hållare, dock | iPhone 3G/3GS tillbehör | Mailshop.se
Jag kunde inte använda IS tillsammans med den bilhållaren så det lär inte gå med något fodral.
Antingen kör du utan fodral eller så köper du en universalhållare.
Köpte min på MediaMarkt, märket HAMA. Funkar kalas.Hej,
Vår vanliga bilhållare är för tajt för att fungera med fodral eller skin/invisibleSHIELD monterat på din telefon.
Vår alternativa bilhållare ser ut så här:
Med denna produkt kan du dessutom välja om du vill fästa hållaren med den medföljande sugproppen i vindrutan eller montera den i ett ventilationsgaller. 🙂
Direktlänk – iPhone Bilhållare universal för iPhone / 3G / 3GS hos Mailshop.seMvh
Danne
Mailshop.se@Mailshop.se 41071 wrote:
Hej,
Vår vanliga bilhållare är för tajt för att fungera med fodral eller skin/invisibleSHIELD monterat på din telefon.
Vår alternativa bilhållare ser ut så här:
Med denna produkt kan du dessutom välja om du vill fästa hållaren med den medföljande sugproppen i vindrutan eller montera den i ett ventilationsgaller. 🙂
Direktlänk – iPhone Bilhållare universal för iPhone / 3G / 3GS hos Mailshop.seMvh
Danne
Mailshop.seSer precis ut som den jag har, och den är mycket bra ..
Kul att Mailshop håller till på forumet 🙂Jag köpte den på mediamarkt igår
HAMA 299 kr,
men som tur så öppnade jag inte den, och såg att mailshop hade mejlat mig, att dom skulle få in en bra universial hållare
så idag lämnade jag tillbaka Hama iphone hållaren
och nu skall jag beställaBilhållare universal iPhone/3G/3GS 179 kr *billigt*
Billaddare iPhone/3G/3GS 69 kr *billigt*på mailshop
@farhang 41119 wrote:
Jag köpte den på mediamarkt igår
HAMA 299 kr,
men som tur så öppnade jag inte den, och såg att mailshop hade mejlat mig, att dom skulle få in en bra universial hållare
så idag lämnade jag tillbaka Hama iphone hållaren
och nu skall jag beställaBilhållare universal iPhone/3G/3GS 179 kr *billigt*
Billaddare iPhone/3G/3GS 69 kr *billigt*på mailshop
Har för mig att min HAMA från MediaMarkt var billigare, men jag tycker du gör rätt i att beställa från Mailshop, får ju grejerna grymt fort därifrån.
Använder den billaddaren du beställt, funkar bra 🙂
@thian 41122 wrote:
Har för mig att min HAMA från MediaMarkt var billigare, men jag tycker du gör rätt i att beställa från Mailshop, får ju grejerna grymt fort därifrån.
Använder den billaddaren du beställt, funkar bra 🙂
Jag tar och testar den som mailshop har,
jag tror de är denna dom har *mailshop*YouTube – 3 Mount Car Holder – Canada Drive Safe
den på mediamarkt kostade 299 kr
det skall finnas 3 varianter av den
såg de på youtubeEller så provar du en från ebay
Jag köpte en sådan här:
Funkar bra och man kan sätta i telefonen med tunna skal.
Helt OK prisbild… 😉
Idag fick jag hem min iphonehållare för bilen
(beställde den i söndags natt)idag är det onsdag!
inge strul med mailshopdenna produkt har jag bara sett på mailshop.se
ni som är ute efter en bra bilhållare utan att pröja 900 kr, bör köpa denna för runt 180 kr på mailshop.se
köpte en laddare okså till iphonen, funkar perfekt ihop med hållaren som jag beställdeom du har fodral eller ej, så kommer denna produkt funka bra ihop med din telefon oavsett modell
jag ger den 10 av 10 möjliga
Jätte enkel o rotera mobilen när man har satt upp den på rutan,
vrida den hur man vill, vilket e väldigt jobbigt med kompisen som han köpte på telia.se för runt 350 kr tror jagman kan sätta upp en bild okså mitt på hållaren, som man sätter mellan en plexiskiva,vilket inte finns på många andra hållare,
se bild
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.