Beställa på Telia.se

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Operatörer & abonnemang Beställa på Telia.se

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 53

Tecknas abonnemanget samma dag som man beställer iPhone, eller tecknas det då man får och aktiverar iPhone i iTunes?

geezarn
    Member
    Post count: 197

Samma dag som beställningen tror jag. iTunes har inget med abonnemanget att göra. Det kan även vara så att abonnemanget aktiveras först då de fått ett påskrivet avtal.

Heenke
    Member
    Post count: 53

Okej, någon som vet helst säkert? Har nämligen skrivit upp mig på väntelista men måste teckna abonnemanget innan den 22:a augusti! Så då kanske det är bättre för mig att beställa på nätet?

Halle
    Member
    Post count: 837

Det tecknas väl samdidigt som du skriver på villkoren, eller via E-leg. Dock aktiveras det inte förrän typ dagen innan eller samma dag man får telefonen i brevlådan, förutsatt att man har beställt den. Köper du den i butik aktiverar dom abonnemanget direkt så du kan börja använda telefonen på en gång.

När du skriver på har alltså du tecknat ett avtal, dvs. abonnemanget.

Asmed
    Member
    Post count: 21

Palla dig ner till en Telia butik?

froggen
    Member
    Post count: 14

Vad jag förstått har dom längre leveranstid på Telia.se än vad dom har i butik.
    Så spring till en butik så löser allt sig…

ekkg
    Member
    Post count: 294

Ja, gå till butik.
    När jag frågade om dom hade någon iPhone inne så sa hon “jaaaaaaa?” precis som om det vore självklart. Så jag tror det finns gott med iPhones i butikerna.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.