Beställde invisibleSHIELD

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tillbehör & reservdelar Beställde invisibleSHIELD

Viewing 22 posts - 1 through 22 (of 22 total)
  • Author
    Member
    Post count: 190

Tjenare!

Den 30’e oktober beställde jag en invisibleSHIELD, brydde mig inte om vissa sa att det var skit och andra att det var skit bra.
    Efter ca 20 dagar hade jag fortfarande inte fått hem paketet (tog gratis frakt, man kan då inte spåra paketet), så jag skrev ett mail till dem och dom trodde att det kunde ha tappats bort, så dom skickade en ny. NICE, tänkte jag, om jag nu får den första.

Jag fick den första (kanske andra?) den 30’e november, det tog alltså 1 månad att få hem skiten. Glad som jag var sliter jag upp paketet och drar ut kartongen, men upptäcker att något är fel – Sprayen som man ska spruta på “skölden” har på något vänster skruvat upp sig själv OCH RUNNIT UT?!
    Efter 1 månad kunde jag inte bry mig mindre, så jag satt på den endå – Och den blev jätte sne … Hoppas bara jag får den andra så jag får en andra chans 🙂

Detta var iPhone relaterat, och jag hade inget att göra så .. nu vet ni!
    Peace!

Mekke
    Member
    Post count: 2271

Det var ju inte så bra… Var beställde du?

Mekke
    Member

Mekke
    Member

Falle
    Member

ZAGG | invisibleSHIELD | iPhone, iPod Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield – deras hemsida 🙂
    en skojig notis är att i mailet jag fick tillbaka (där dom sa att dom skickade en ny) så sa dom även att om jag fick båda två så skulle jag skicka tillbaka den ena?! Punga ut mer pengar för att dom inte ska kunna shippa sina varor rätt ..

Falle
    Member

ZAGG | invisibleSHIELD | iPhone, iPod Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield – deras hemsida 🙂
    en skojig notis är att i mailet jag fick tillbaka (där dom sa att dom skickade en ny) så sa dom även att om jag fick båda två så skulle jag skicka tillbaka den ena?! Punga ut mer pengar för att dom inte ska kunna shippa sina varor rätt ..

Falle
    Member

utalker
    Member
    Post count: 403

Skölden är väldigt svår att få på bra imo. Kastade men efter 30 minuters frustration xD

utalker
    Member

Skölden är väldigt svår att få på bra imo. Kastade men efter 30 minuters frustration xD

utalker
    Member

Slow_fox
    Member
    Post count: 27

min blev helt okej och sitter fortfarande på, dock har jag den bara på baksidan men den skyddar bra och man tänker inte på den!

Slow_fox
    Member

min blev helt okej och sitter fortfarande på, dock har jag den bara på baksidan men den skyddar bra och man tänker inte på den!

Slow_fox
    Member

Falle
    Member

Jag fick fast min riktigt bra faktiskt, var 3st irriterande bubblor första 3 dagarna, men dom försvan 🙂
    .. däremot sitter den jävligt snett xS

Falle
    Member

Jag fick fast min riktigt bra faktiskt, var 3st irriterande bubblor första 3 dagarna, men dom försvan 🙂

Falle
    Member

vossen
    Member
    Post count: 1457

Hehe du fick ju med ett lim så att du skulle kunna justera den när du satt på det:P

vossen
    Member

Hehe du fick ju med ett lim så att du skulle kunna justera den när du satt på det:P

vossen
    Member

vossen
    Member

Har även jag nu beställt invisible shield eftersom mina kompisar har de och funkar till 100%. Bara ett problem är att med Iphone 2G så är det svårt att få fast den runt kanterna men ska inte hända på 3G:n:)

vossen
    Member

Har även jag nu beställt invisible shield eftersom mina kompisar har de och funkar till 100%. Bara ett problem är att med Iphone 2G så är det svårt att få fast den runt kanterna men ska inte hända på 3G:n:)

vossen
    Member

Viewing 22 posts - 1 through 22 (of 22 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.