Beställt IPhone 4 ifrån Tele2

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Beställt IPhone 4 ifrån Tele2

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 210

Har beställt en ny IPhone 4 från tele2 för sålde min gamla pgr av lite ekonomiska svårigheter. Står 6 veckor någon som har erfaranhet om den kan komma innan?

Cophe
    Member
    Post count: 1079

@svensson431 85350 wrote:

Har beställt en ny IPhone 4 från tele2 för sålde min gamla pgr av lite ekonomiska svårigheter. Står 6 veckor någon som har erfaranhet om den kan komma innan?

6 veckor låter länge, säker på att de hade den i lager?

svensson431
    Member

Stod 8 veckor först men sen har det ändrat sig till 6 veckor. Nej dom hade den inte på lager. Men undrar lite hur snabba apple är att skicka ut?

Cophe
    Member
    Post count: 1079

@svensson431 85363 wrote:

Stod 8 veckor först men sen har det ändrat sig till 6 veckor. Nej dom hade den inte på lager. Men undrar lite hur snabba apple är att skicka ut?

Hade dem den ej i lager så kan nog 6 veckor stämma rätt så bra.

apple 3g
    Member
    Post count: 482

@svensson431 85363 wrote:

haha det är inte bara du som köper en iphone i denna värld idag, det är många som beställer och så , apple hinner inte 🙁

svensson431
    Member

Apple får be sina kineser att börja tillverka snabbare!

rymz
    Member
    Post count: 37

Beställde en 16GB från Tele2 den 29:e och då stod det 1-3 veckor på leveranstid. Ännu inte fått någon information om att den är skickad så väntar!

rymz
    Member
    Post count: 37

Yay, ringde Brightpoint och den hade tydligen kommit till mitt leveransställe så väntar ivrigt på brevaviseringen!

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.