Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Beställt iPhone
-
AuthorPosts
-
Hallow! Beställde en iPhone 3gs vit 16 gb fredagen den 26 mars. I morogn har det gått 3 veckor sen jag beställde den, vilket dom också sa var maxtiden att vänta på den. Alla ni som beställt från Telenor förut, kan man lite på att den kommer i tid, och om den inte gör det, får man någon ersättning?
Ersättning tror jag du kan glömma, det är “first come, first serve” som gäller och det mest sannolika är väl att din butik inte pushat Telenors centrala lager tillräckligt hårt (om du nu inte köpte den via webben) eller att Telenor helt enkelt inte fått rätt färg/modell i tid från fabrik
Tycker alltid det går assegt när man beställer från telenors webb.
JAg beställde den i butiken, skulle som sagt fått den idag, men icke sa nicke. Den vita var tydligen längre beställningstid på så dom sa att de förmodligen dröjer yttligare 2 veckor. Känns ju sådär
Hej, jag är ny här på forumet, och hittade detta forum eftersom jag beställde en iPhone 3GS
från Telenors e-butik den 7:e april. Idag var jag inne och kollade på Telenors hemsida, och där stod det att just ”min” 16 GB version hade kommit in till lagret.Med tanke på att Telenor ska ha en lev. tid på ca. 5 arbetsdagar, så borde väl den komma någon i slutet på nästa vecka. Kan jag lita på detta eller kör Telenor på sitt eget sätt?
Tacksam för svar//
Adrian
Dessvärre kör det nog på sitt alldeles egna sätt. Även om just din modell har kommit in så kanske kön är lång…
Jag ringde in till telenor och frågade om dom kunde ringa tillbaka till mig när/ifall dom hade en iphone liggandes inne hos dom, dagen efter ringde dom till mig och jag kunde bara skriva på papper och ta med mig telefonen hem.
Sånt gör ju inte en mycket gladare. Beställde min den 26 mars. RIngde och berättade läget, och fick veta att de höll på att dela ut de som var beställda i början av mars. Vilken stad hämtade du ut den i?
Nu börjar den längsta timmen i mitt liv, för – guess what? Min iPhone har kommit!!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.