Betygsätta / markera låtar i Iphone istället för Itunes?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Betygsätta / markera låtar i Iphone istället för Itunes?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hej,

Visste inte riktigt vart jag skulle posta detta. Jag brukar ladda hem hela album, lyssna på dem över en promenad och sedan ta bort låtarna jag inte gillade när jag kommer hem. Det är ju självklart ganska jobbigt att komma ihåg låtnamnen etc, finns det inget enklare sätt? Skulle gärna behöva något program där jag kan sätta en markering i iphonen så att jag kan se i itunes vilka låtar jag ska ta bort, t ex om man kunde betygsätta dem med en stjärna eller dylikt.

Jag hoppas ni förstår vad jag menar, annars är det bara att skriva så försöker jag utveckla vidare. Skulle verkligen behöva ett sånt här program/plugin!

bozz
    Member
    Post count: 1199

När du spelar en låt räcker det att di trycker på den lilla “låtlistebilden” längst upp till höger. Då får du på övre delen av skärmen upp 5 prickar. Trycker du sen på ex. sen andra dyker det upp 2 stjärnor, precis som det blir i iTunes. När du sen syncar med itunes hoppar betygen över dit också

Hoppas det var så du menade 🙂

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.