Bigboss försvann, kan inte lägga till den…

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Bigboss försvann, kan inte lägga till den…

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 49

Tjena, jag skulle fixa backgrounder på min pappas 3G och sökte på backgrounder och fick upp det från bigboss repon. Såg att det fanns uppdateringar (4 “essential” eller vad det heter och några andra). Jag tryckte på update all eller vad det heter och efter det sökte jag på backgrounder men hittade inget. Kollade i sources och då var bigboss borta. Har testat att adda http://apt.thebigboss.org/repofiles/cydia men det går inte, står “did not find repository” mm. Fattar inte vad som är fel, den försvann när jag uppdaterade det som cydia sa till om och nu kan ja inte adda den. Har googlat och försökt utan framgång, någon som vet vad som ska göras? Freebo kanske? 😀

Freebo
    Member
    Post count: 4365

I och med att iPaden jailbreakats och Spirit fungerar på 3.1.3 så går Cydia på
    knäna. Saurik gör allt han kan för att hålla ‘butiken’ öppen men ibland går det helt enkelt fel. bigboss repon var nere i förmiddags så testa igen 🙂

leomessi
    Member
    Post count: 49

@freebo 64799 wrote:

I och med att iPaden jailbreakats och Spirit fungerar på 3.1.3 så går Cydia på
    knäna. Saurik gör allt han kan för att hålla ‘butiken’ öppen men ibland går det helt enkelt fel. bigboss repon var nere i förmiddags så testa igen 🙂

Ah okej då är jag med. Tack för förklaringen:) ska testa i eftermiddag.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.