[Bild] Vad betyder den här ikonen?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone [Bild] Vad betyder den här ikonen?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 361

Den som är till vänster om batteriet…

snook
    Member
    Post count: 2190

@Mr EmCom 15426 wrote:

Den som är till vänster om batteriet…

Den betyder att du har ett pågående spel igång i NES, gå in i NES och avsluta/spara spelet så försvinner den.

Bergendahl
    Member
    Post count: 49

Lånar tråden för en liknande fråga.

Denna ikon jag undrar om dyker upp titt som tätt och jag får bort den genom att starta om telefonen. Sen helt plötsligt kan den dyka upp igen.

Ikonen som ser ut som en lyckta/högtalare brevid brevet och batteriet.

2iuf9eh.png

Cophe
    Member
    Post count: 1079

@bergendahl 85365 wrote:

Lånar tråden för en liknande fråga.

Denna ikon jag undrar om dyker upp titt som tätt och jag får bort den genom att starta om telefonen. Sen helt plötsligt kan den dyka upp igen.

Ikonen som ser ut som en lyckta/högtalare brevid brevet och batteriet.

Citerar robertjowers från everythingicafe.

Quote:
    It is a notification icon. It is letting you know that there is an active notification from some app on your phone. goto Setting and turn off all notifications and it will disappear. If you use LockInfo, you’ll see on your lockscreen, the same icon next to an active notification. If you don’t use LockInfo, then it is another app that is sending you a notification. It drove me crazy too for several days before I figured it out. It seemed to magically appear and disappear. It was really messing with my sense of control over my device!

Källa:
    Can someone please identify this “speaker” icon on the status bar?

Bergendahl
    Member
    Post count: 49

tack så mycket!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.