Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Bilder på er iPhone 3G här!
-
AuthorPosts
-
Tjena
Jag startade denna tråden så man som stolt iPhoneägare kan visa upp bilder på sin läckra iPhone 3G 🙂
Denna tråden gäller endast iPhone 3G då det redan finns en liknande tråd fast för iPhone 2G i “Allt om iPhone 2G”-forumet.
Ni kan ladda upp bilder på:
Forumbilder – Ladda upp bilder gratis
ImageShack – ImageShack® – Image Hosting
Photobucket (krävs konto, men är grymt bra) – Image hosting, free photo sharing & video sharing at PhotobucketO.B.S! Se till att bilderna är förminskade och inte överdrivet stora.
För att lägga in bilderna i ett inlägg så skriv såhär:
Code:[IMG]BILD-LÄNKEN[/IMG]Jag håller på att ta några fräcka bilder och kommer lägga upp dom strax.
Men ni kan gärna lägga upp bilder sålänge 🙂
Kör hårt!
Skoj idé. Tror dock att de flesta iphone 3g ser likadana ut. 😛
Här kommer iaf en bild på min (som jag just laddade upp i bugg-tråden):
…så alla ska ta en bild på exakt samma sak och lägga upp?
I fail to see the point.
Man kan ta en bild på ett motiv på flera olika sätt. Måste ju få dom som inte har handlat denna skönheten än att köpa en direkt 😉
Jag får väl börja då:
En bild som visar baksidan på iPhone 2G och 3G. Ska bara ladda kameran så blir det fler bilder! 🙂
Lol. Hur kan du ha en 3G med 16Gib när det står 8GB på 3G-telefonen?
@mossarelli 12633 wrote:
Lol. Hur kan du ha en 3G med 16Gib när det står 8GB på 3G-telefonen?
Det där är en hyffsat gammal bild. Innan jag sålde min 8GB och köpte en 16GB. Den 2Gn på bilden är för övrigt också såld 🙂
iPhoneinfo: Du startade den här tråden bara för att du vet att jag inte fått min än va? 😉
JohnFa 😉
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.