Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Bilder på era skyddade iphones
-
AuthorPosts
-
Letar efter skydd, läser runt här nu ganska mycket om vilka skydd som erbjuds runt om i butikerna.
men ni som redan har köpt skydd t.ex olika fodral, skärmskydd osv
kan väl ta kort på eran iphone och visa hur den ser ut nu
samt skriva vad som är på den.skulle vara tacksamt
Jag kör det som synes på min avatar. Kromad baksida…
Jag undrade om han menade MIG då han sa “din”, inte lätt att veta då han inte citerade mig…munhuggar`n!
Vore bra om ni försökte hålla er lite närmare trådskaparens fråga.
Anledningen till att jag vill se en massa bilder på era iphones med skydd
är för att reklambilder brukar vara ganska så tillgjorda för produktens skull
mot hur det ser ut i verklighetensamt att ser man bara ett skydd i förpackningen så fattas det en helhets bild på hur den kommer se ut på mobilen.
därav så vill jag se
– bild på eran iphone med olika skydd så man kan se vilket som verkligen är snyggt 😛Carpe, riktigt grymt skal!
Får man fråga vart du köpte det och hur pass dyrt det var? :p@tjompa29 27254 wrote:
Carpe, riktigt grymt skal!
Får man fråga vart du köpte det och hur pass dyrt det var? :pNoel Collection (incl. Mirror Protector) [ AP05-021 ]
311:- inkl. frakt om jag inte minns fel
köpte iallafall ett idag, fick nog av att vara överförsiktig med mobilen ( alltid på ett mjuktunderlag osv osv)
är faktist nöjd
Finns det någon bra svensk butik att köpa skydd från? Vill ha ett RebelSerpent men kan inte hitta nån butik som säljer…
Mvh Patrik
Jag är nöjd med min svarta Speck från dustinhome.
Har även invisible shield full.
Det jag inte gillar är att den kan vara små svår att ta upp från jeansen, samt samlar på sig massa ludd och damm lätt.SPECK IPHONE 3G PIXELSKIN BLACK – Produktinformation
Här är min
// TwiZteD
Kjell & Company – Mobilstrumpa Svart
sån kör jag med 🙂haha, en strumpa. du kunde ha gått till polarn&pyret och fått 2 st (ett par) för 39 ; )
Finns det inget smalare skydd? typ nått silikon man dra över den eller nått, men smalare än de vanliga som ser så tjocka ut.
I mina ögon är bästa skyddet någon form av film först, tex Invisible Shield eller något liknande som täcker hela luren, sen någon silikon fodral eller liknande som kan ta emot större och kraftigare smällar om något till förmodan skulle hända.
Jag är nöjd med min uppsättning iallfall.
// TwiZteD
Jag har IS-front på min och billigare variant av silikonfodral. Men det går ju inte få fram telefonen ur fickan snabbt när det ringer.. 🙂 Sen är det värsta dampåsen efter 5 min.
Pongo och Mekke, vart köpte ni era fodral?Mvh Patrik
Jag använder en läderväska, köpt på teknikmagasinet för 199 kr. Lätt att ta ur skyddas när den är i jackfickan. Har aldrig telefonen i byxfickorna.
Känns lite “overkill” med skärmskydd om man betänker att iPhone har glasruta som är hårdare än de skärmskydd som finns. 🙂Här är länken till produkten, iPhone 3G skinnfodral ja, den ser ut som på bilderna, inget “tillrättalagt”.
ja har inget fodral..
behöver ju inte göra telefonen osmidigare än va den redan e..
puttegde, så känner jag med, men skulle endå vilja ha nått sjukt tunt.
@generuss 37542 wrote:
puttegde, så känner jag med, men skulle endå vilja ha nått sjukt tunt.
Otterbox Defender från Radtech verkar grymt om man vill ha sin Iphone väl skyddad. Såg att cdon.com ska få in dem till en lägre pris än att själv beställa från US. Tyvärr framgår det inte när, jag har mailat kundtjänst och frågat.
YouTube – OtterBox Defender iPhone 3g Case Review Pt. 1
Edit: Finns på Ebay billigt, lev från England = Snabbt och ingen tull/moms. Beställde ett nyss! 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.