Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Bilhållare till iPhone med skal?
-
AuthorPosts
-
Letar efter en bilhållare som passar en iPhone med skal och helst så ska det gå att ha iPhonen liggandes också. Har letat men hittar inget.
vill du ha en enklare billigare variant så har vi dessa 2
Universal Bilhållare 360° – 149:- : KaptenX, iPhone tillbehör till Sveriges lägsta priser
Universal Bilhållare Mammut – 149:- : KaptenX, iPhone tillbehör till Sveriges lägsta priser
Är dessa universalhållare även till för iPhone 4 ?? Vill veta för jag har beställt en iPhone 4 den 30e juli .. och skulle ju vara smidigt att ha i bilen 🙂
Tacksam för svar
Henrik AnderssonEdit: Givetvis ska man kunna ladda telefonen i bilen med 😛 .. det kanske är självklart, men tänkte bara att jag skulle förtydliga det med 🙂
Hittade faktiskt den här som jag även köpte.
Lär ju passa iPhone 4 också. Inte den snyggaste hållaren direkt
men väldigt praktiskt.Macally MGRIP, bilhÃ¥llare för bÃ¥de iPhone & iPod – Biltillbehör – iPhone – Macoteket
@thelawyer 73527 wrote:
Hittade faktiskt den här som jag även köpte.
Lär ju passa iPhone 4 också. Inte den snyggaste hållaren direkt
men väldigt praktiskt.Macally MGRIP, bilhÃ¥llare för bÃ¥de iPhone & iPod – Biltillbehör – iPhone – Macoteket
Synd du han köpa en , jag köpte en hållare här omdagen till min bil från TELIA butiken, den passar för IPhone 4 & 3Gs . den var helt okej och kostade 299kr.
kan lägga in ett edit sen men en bild om jag hittar !Fanns en här med fm sändare o laddare, sitter i ciggutaget, så man inte behöver klistra den på rutan.
Laddare inkl. FM sändare – 249:- : KaptenX, iPhone tillbehör till Sveriges lägsta priser@dest 72259 wrote:
Är dessa universalhållare även till för iPhone 4 ?? Vill veta för jag har beställt en iPhone 4 den 30e juli .. och skulle ju vara smidigt att ha i bilen 🙂
Tacksam för svar
Henrik AnderssonEdit: Givetvis ska man kunna ladda telefonen i bilen med 😛 .. det kanske är självklart, men tänkte bara att jag skulle förtydliga det med 🙂
Denna e den bästa jag testat Belkin Window Mount – 249:- : KaptenX, iPhone tillbehör till Sveriges lägsta priser passar med eller utan skal
@Kaptenx.se 73804 wrote:
Denna e den bästa jag testat Belkin Window Mount – 249:- : KaptenX, iPhone tillbehör till Sveriges lägsta priser passar med eller utan skal
Använder den dagligen i min bil, funkar suveränt!
@something 73557 wrote:
Synd du han köpa en , jag köpte en hållare här omdagen till min bil från TELIA butiken, den passar för IPhone 4 & 3Gs . den var helt okej och kostade 299kr.
kan lägga in ett edit sen men en bild om jag hittar !Something> Har du nån bild eller ett art.nr på hållaren som du köpte hos Telia? Är det en aktiv eller passiv hållare?
Tack på förhand!
Vi säljer både
Belkin Window Mount | Biltillbehör | iPhone 4 | Mailshop.se (Sverige)
och
Macally mGrip | Biltillbehör | iPhone 4 | Mailshop.se (Sverige)Båda fungerar med skal monterade på din telefon och båda går att rotera 360 grader så man kan välja vertikalt eller horisontellt läge.
mGrip känns ngt robustare i konstruktionen än Belkin men den har ett mindre brett spann vad gäller hur stora telefoner/pda:er du kan använda den med.
Belkin-hållaren har en sjukt smidig “sladdhållare” som man fäster på själva snabeln för att hålla eventuellt billaddar-kontakt på plats.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.