Billig bra cigga laddare till Iphone 3GS

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tillbehör & reservdelar Billig bra cigga laddare till Iphone 3GS

Viewing 31 posts - 1 through 31 (of 31 total)
  • Author
    Member
    Post count: 24

köpte hållare av brodit.se men dom skulle ha 300kr plus moms för cigg laddaren tyckte det var lite att ta i:mad2: Någon som har en billigare och bra och kan tipsa om ställe ? Hils Fegge:)

Robert L
    Member
    Post count: 403

Har Belkins mini, liten och smidig. Går även att använda med annat som behöver USB ström samt att man kan använda sladden för att synka/ladda mot dator med.

Belkins art nr: F8Z446EA

£15 på Amazon.com

carpe
    Member
    Post count: 904
    Fegge
    Member

ok tack kollar dessa Hils Fegge

jouh
    Member
    Post count: 69

Detta är svårslaget: 23 KR INKL FRAKT. 😀
    Använder den själv. Den funkar prima och kvalitetskänslan är superb.

snook
    Member
    Post count: 2190

Mailshop.se – iPhone-tillbehör och reservdelar, laddare, kablar, hÃ¥llare, dock, fodral mm är ett annat alternativ, köpte laddare till bilen till min gammla 3G där. Snabb frakt var det.

Men tyvärr så fungerade inte den på min nya 3GS så det blir väl att beställa en till 3GS därifrån nu igen.

carpe
    Member

@snook 41013 wrote:

Mailshop.se – iPhone-tillbehör och reservdelar, laddare, kablar, hÃ¥llare, dock, fodral mm är ett annat alternativ, köpte laddare till bilen till min gammla 3G där. Snabb frakt var det.

Men tyvärr så fungerade inte den på min nya 3GS så det blir väl att beställa en till 3GS därifrån nu igen.

Då kan du ju skicka den till mig som fortfarande sitter med en 3G =)

snook
    Member
    Post count: 2190

@carpe 41014 wrote:

He he, to late! :laugh:

Sambon norpade den tillsammans med min iPhone 3G när jag köpte 3GS 😀

carpe
    Member

Mäh =. Aja, jag hade ju iofs. oxå valt natura framför cash 😉
    Höll grejerna då? Eller blir det som på kabeln man fick med? (släpper i ändarna så att man tillslut ser kablarna inuti)

Fegge
    Member

@jouh 41011 wrote:

Detta är svårslaget: 23 KR INKL FRAKT. 😀
    Använder den själv. Den funkar prima och kvalitetskänslan är superb.

Skojar du eller ? Skickar dom den gratis från US :confused:Är den ok i kvalite ?
    By the way …är det olika laddare till 3g och 3gs??

jouh
    Member

@fegge 41023 wrote:

Skojar du eller ? Skickar dom den gratis från US :confused:Är den ok i kvalite ?
    By the way …är det olika laddare till 3g och 3gs??

Läs mitt inlägg igen så har du svaret på dina frågor. :rolleyes:

Fegge
    Member

@jouh 41032 wrote:

😮 Det stämmer …men du e det safe :confused:

Fegge
    Member

@jouh 41032 wrote:

Johu funkar den till 3GS ?

jouh
    Member

@fegge 41038 wrote:

Johu funkar den till 3GS ?

Jag har själv 3G och har inte testat den med med 3GS.

Klart det är “safe”. Se bara till att ha ett PayPal konto att pröjsa med så vet du att kontokortsnummer inte är på vift på nätet. Jag har beställt ett flertal ggr från dem och det har aldrig varit något krångel. En gång gick en pigg sönder på en kabel, de skickade genast ut en ny helt gratis och jag fick behålla den gamla dessutom.

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Nu skall man inte tro på allt man läser men skummar man igenom deras forum finns det en del bittra kunder. Språket verkar asiatisk emedan domänen är hostad i Dallas, men det är klart, med de priserna kanske man inte skall ha alltför höga förhoppningar… jag skulle iaf inte känna mig blåst om skalet för 1.43$ inte höll mer än 2 veckor 😉

Fegge
    Member

Köpte precis ett gäng grejor där ifrån funka kanon .Laddaren har jag inte provat ännu (laddaren i bilen är paj ska lagas först) återkommer senare med review på den.
    Tack Jouh för årets tips 😉 bragdmedalj för det:)

Fegge
    Member

By the way tog ca en vecka och få hem grejorna, och det är gratis frakt SJUKT!

carpe
    Member

@fegge 41628 wrote:

Köpte precis ett gäng grejor där ifrån funka kanon .Laddaren har jag inte provat ännu (laddaren i bilen är paj ska lagas först) återkommer senare med review på den.

Vart är “därifrån”?

jompao
    Member
    Post count: 456

Söker med ljus o lykta efter följande typ av liten usb laddare för bilen för iPhone 3GS. Vill slippa övriga apfula stora klumpar som hänger ut ur cigguttaget. Var finner man liknande till ok pris?

Såg något liknande från Hama hos Netonnet för 99:-.

jouh
    Member

@fegge 41628 wrote:

PM:ar min adress så får du skicka medaljen. 😉
    Nejmen, trodde också att det var “för bra för att vara sant” först innan första beställningen. 😀

r_o_n
    Member
    Post count: 658

@carpe 41014 wrote:

Ursäkta OT, funkar inte laddaren från 3G till en 3GS?

Fegge
    Member

LOL 😀
    Kul när man hittar go bitar till bra pris ..alla grejor jag köpte känns kanon för dom pengarna helt klart.Kommer helt klart köpa fler grejor till iphone och lite annat.

Fegge
    Member

@r_o_n 41689 wrote:

Ursäkta OT, funkar inte laddaren från 3G till en 3GS?

Har inte riktigt fått svar på den frågan ännu ,någon som vet? Ska prova min laddare i en annan bil så länge till min e fixad …återkommer med svar om just den jag köpt funkar.

carpe
    Member

Har nu beställt en drös med grejer ifrån Welcome to focalprice.com | The lowest Price for DS R4 lite,PSP Slim,Genuine Earphone,SONY EX71 EX082,PS2,Macbook Accessories etc. . Hamnade omkring en 55spänn. Får se hur grejerna funkar då dom är hemma om nå vecka(?)

Fegge
    Member

Bil laddaren från focal funkar kanon till 3GS Sjukt för 23 ink frakt 🙂

r_o_n
    Member

@carpe 41706 wrote:

Har nu beställt en drös med grejer ifrån Welcome to focalprice.com | The lowest Price for DS R4 lite,PSP Slim,Genuine Earphone,SONY EX71 EX082,PS2,Macbook Accessories etc. . Hamnade omkring en 55spänn. Får se hur grejerna funkar då dom är hemma om nå vecka(?)

Det gick att regga sig, men jag fick inget bekräftelsemail för att aktivera kontot. Hade du något problem med det?

rubby
    Member
    Post count: 10

@jompao 41680 wrote:

Söker med ljus o lykta efter följande typ av liten usb laddare för bilen för iPhone 3GS. Vill slippa övriga apfula stora klumpar som hänger ut ur cigguttaget. Var finner man liknande till ok pris?

Såg något liknande från Hama hos Netonnet för 99:-.

Det finns en liknande på netonnet.se.
    Sök på Hama Pico.

Sorry, såg inte att du redan hade sett den.
    Hur tar man bort inlägg??

Miche
    Participant
    Post count: 358

Själv har jag provkört alla dom där vita laddarna från diverse företag som skall funka med iphone i bilen. Och varför dom är billiga och kostar under hundringen förstår jag verkligen. Just alla dom har gått sönder en efter en, hur urkass kvalite som helst, problemen börjar först och främst när man har typ under 50% batteri, då laddaren gärna får för sig att ladda ur batteriet ur telefonen istället för att ladda. Och sen så går dom gärna sönder och inte funkar alls, har ett par stycken av dom liggandes nu. Jag skulle inte ens våga sälja sådant skräp till folk.

Och man vill helst inte betala för mycket för en sketen laddare som ska passa cigguttaget. 300:- är verkligen i överkant för vissa laddare. 200:- är mycket det med.
    Hur som helst, hittade tillslut laddare på media markt för 120:-, den är svart och har funkat utmärkt senaste månaderna, utan minsta problem! 120:- är iaf acceptabelt för en laddare!

Så jag avråder er från att köpa dom där vita billiga laddarna till bilen, de verkar vara skräp alltihopa för hela slanten! Oavsett om du får en ny från butiken om den du har går sönder så kan du vara säker på att nästa också kommer att gå sönder!

r_o_n
    Member

Rekommenderar den Telia (eller iaf deras telebutik) har till iPhone, en svart rejäl sak med metallförstärkning runt kontakten. Den lär inte gå sönder i första taget, har för mig att jag gav över 100 kr men under 150 kr för den.

eiddi
    Member
    Post count: 14

jag köpte Griffin Powerjoilt hos Telia, den har usb kabel som du kan ta bort och använda till att synca med datoren.
    Griffin Technology: PowerJolt for iPhone – Charge your iPod or iPhone in your car
    kostade 199kr.

Jag er mycket nöjd med den.
    körde till Stockholm här om dagen och använde navigon gps, batteriet va 50% och det va full laddat när jag kom fram.

adde666
    Member
    Post count: 23
Viewing 31 posts - 1 through 31 (of 31 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.