Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Operatörer & abonnemang › Billigaste Surf Möjligt? (endast surf)
-
AuthorPosts
-
Tänkte köpa mig en iphone 3g / 3gs för att “hardwire” i bilen och skaffa det billigaste kontantkortet/abonnemang med surf.
Kommer inte att direkt ringa/smsa med luren, bara surfa såfall.
Så man kan spåra sin bil genom http://www.me.com ifall den blir stulen.Vilket är det billigaste kontantkortet/abonnemang med fri surf ?
Typ vill betala runt 49-99 kr / mån max.Tips?
Tack
// TwiZteD
@twizted 88388 wrote:
Tänkte köpa mig en iphone 3g / 3gs för att “hardwire” i bilen och skaffa det billigaste kontantkortet/abonnemang med surf.
Kommer inte att direkt ringa/smsa med luren, bara surfa såfall.
Så man kan spåra sin bil genom http://www.me.com ifall den blir stulen.Vilket är det billigaste kontantkortet/abonnemang med fri surf ?
Typ vill betala runt 49-99 kr / mån max.Tips?
Tack
// TwiZteD
Kikat på telia årskort för mobilsurf gällande refill-kort (kontantkort)?
0.5GB ett helt år, och varje månad tillgång till 0.5GB. Om du överstiger 0.5GB per månad så stryps hastigheten till 120 Kbit/s resterande tiden tills du kommer in på en ny kalendermånad. 499:- för ett helt år.
@muffins 88417 wrote:
Kikat på telia årskort för mobilsurf gällande refill-kort (kontantkort)?
0.5GB ett helt år, och varje månad tillgång till 0.5GB. Om du överstiger 0.5GB per månad så stryps hastigheten till 120 Kbit/s resterande tiden tills du kommer in på en ny kalendermånad. 499:- för ett helt år.
Såfall måste man nog skaffa sig ett Telia Kontantkort och ladda det med minsta möjlia belopp, sen köpa till ett “årskort”, ska gå inom en telia en dag snart och fråga hur det ligger till.
Hade nog varit det billigaste tror jag.
Tack för tipset// TwiZteD
@twizted 88429 wrote:
Såfall måste man nog skaffa sig ett Telia Kontantkort och ladda det med minsta möjlia belopp, sen köpa till ett “årskort”, ska gå inom en telia en dag snart och fråga hur det ligger till.
Hade nog varit det billigaste tror jag.
Tack för tipset// TwiZteD
Japp du måste ladda kontantkortet en gång iaf, minsta summan är 50 riksdaler om jag inte minns fel. Sedan kör du in årssurf i mobilen för 499 SEK bara :).
Telia kontantkort kan du beställa gratis via telia.se och få det hemskickat till dig.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.