bitesms

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 212

jag laddade ner bitesms och det har funkat jätte bra. Men så blev jag lite orolig jag läste någon stans att man kunde köpa crediter för att skicka sms genom bite sms.

sÅ MIN FRÅGA ÄR kostar det i lika mycket att skicka sms genom bitesms som man skickar ett vanligt sms jag har ju 3000 fria sms på min telefon

carpe
    Member
    Post count: 904

@braxen 60614 wrote:

jag laddade ner bitesms och det har funkat jätte bra. Men så blev jag lite orolig jag läste någon stans att man kunde köpa crediter för att skicka sms genom bite sms.

sÅ MIN FRÅGA ÄR kostar det i lika mycket att skicka sms genom bitesms som man skickar ett vanligt sms jag har ju 3000 fria sms på min telefon

Ställ in i BiteSMS att du ville skicka via din vanliga operatör, och inte via köpa krediter.

Braxen
    Member
    Post count: 212

@carpe 60616 wrote:

Ställ in i BiteSMS att du ville skicka via din vanliga operatör, och inte via köpa krediter.

ok jag har använt det och har inte ställt in det. det kommer väl inte en jätte räkning till mig nu. Man måste väl köpa krediter+

har du provat dom andra sms program vilket är bäst?? det finns ju flera i cydia??

carpe
    Member
    Post count: 904

@braxen 60618 wrote:

ok jag har använt det och har inte ställt in det. det kommer väl inte en jätte räkning till mig nu. Man måste väl köpa krediter+

har du provat dom andra sms program vilket är bäst?? det finns ju flera i cydia??

Jag kör Bite och är toknöjd. Du kommer inte att få en räkning, men du måste ställa in det jag sa för att kunna skicka sms överhuvudtaget har jag för mig.

d3nna
    Member
    Post count: 30

Lånar tråden en snabbis.
    Har haft bitesms en lägre tid nu och det har fungerat perfekt, tills nu. När jag får ett sms ska de komma upp en ruta så man kan svara direkt (Quickreply) . Nu är problemet så att jag hör sms signalen, men ingen ruta kommer upp och iphonen är släckt. Jag har provat att ända inställningar i bitesms och tagit bort det och installerat om det igen men det blir ingen skillnad.. Någon som vet hur jag ska kunna lösa det?

nitroz
    Member
    Post count: 62

@d3nna 65403 wrote:

Lånar tråden en snabbis.
    Har haft bitesms en lägre tid nu och det har fungerat perfekt, tills nu. När jag får ett sms ska de komma upp en ruta så man kan svara direkt (Quickreply) . Nu är problemet så att jag hör sms signalen, men ingen ruta kommer upp och iphonen är släckt. Jag har provat att ända inställningar i bitesms och tagit bort det och installerat om det igen men det blir ingen skillnad.. Någon som vet hur jag ska kunna lösa det?

hade ochså samma problem men jag återställde min iPhone

d3nna
    Member
    Post count: 30

@nitroz 65412 wrote:

hade ochså samma problem men jag återställde min iPhone

Fungerade det efter då?

Nalle55a
    Member
    Post count: 73

Är licensen bunden till telefonen eller telefonnummeret ?

muffins
    Member
    Post count: 1906

@nalle55a 75149 wrote:

Är licensen bunden till telefonen eller telefonnummeret ?

Kan då säga att det inte är bundet till telenumret.
    Har en 3GS som jag installerat licens från bitesms, och har bytt telefonnummer och allt har flytit på trots nytt nummer.

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.