Front page › Forums › Övriga ämnen › BiteSMS
-
AuthorPosts
-
Var inte bitesms ett gratis program?
Jag kan iaf. inte anväda det längre pga. att licensen har gått ut =
Inget som råkat ut för detsamma och har löst det? Jag har läst över allt och alla säger att det ska vara gratis..
Om du skaffar gamla versionen 3.0 så slipper man licens, men tack vare att bitesms kostar pengar så hittade jag ett mycket bättre program för sms. iRealSMS gör Bitesms till en liten fluga.
Titta i din inbox.
Jag funderar själv på att byta biteSMS, men eftersom jag har den licensfria versionen så är det inte akut. Dock så har även jag tittat på iRealSMS men en fråga bara, när man får länkar i SMS:et kan man klicka direkt på det för att komma dit via Safari?
kan ju säga såhär:
1. bitesms går att hacka, tänker inte säga hur
2. har haft iRealSMS, och det måste köras i bakgrunden för att det inte ska ta tid att starta upp, och jäklar vad det segar ner telefonen!
3. Bitesms är skönare, segar inte ner telefonen heller.Bitesms finns crackad ja och iRealSms måste också crackas för att kunnas få gratis.
iRealSms har alla funktioner som Bitesms har PLUS mycket mer.
iRealSMS är 2 sekunder långsammare än bitesms, och kan man inte vänta 2 sekunder så kan man nu nerdegradera iPhone firmware till 2.0.iRealSMS erbjuder:
Gammal sms-look med inbox, utbox, skickade meddelande m.m.
Nya iPhone sms-look med konversationer.
Sökfunktion
Sparfunktion
Kontaktfunktioner
Vidarebefodra i mail
Autocorrection avstängning
Vidarebefodra sms
Smidigare landscape mode. I Bitesms kan man inte gå och lägga mobilen ner utan att stanna.
Quick reply för de snabba.
Password vid appstart.
Notifikationskontroll.
Delete all sms.Så vad väljer du? En banan eller en pistol?
@mossarelli 27489 wrote:
Bitesms finns crackad ja och iRealSms måste också crackas för att kunnas få gratis.
iRealSms har alla funktioner som Bitesms har PLUS mycket mer.
iRealSMS är 2 sekunder långsammare än bitesms, och kan man inte vänta 2 sekunder så kan man nu nerdegradera iPhone firmware till 2.0.iRealSMS erbjuder:
Gammal sms-look med inbox, utbox, skickade meddelande m.m.
Nya iPhone sms-look med konversationer.
Sökfunktion
Sparfunktion
Kontaktfunktioner
Vidarebefodra i mail
Autocorrection avstängning
Vidarebefodra sms
Smidigare landscape mode. I Bitesms kan man inte gå och lägga mobilen ner utan att stanna.
Quick reply för de snabba.
Password vid appstart.
Notifikationskontroll.
Delete all sms.Så vad väljer du? En banan eller en pistol?
Ser nice ut och eftersom jag förr var en gedigen BiteSMS användare så skulle jag väldigt gärna testa iRealSms 🙂
Så om du har tid och lust får du väldigt gärna skicka samma pm till mig som du gjorde till förra snubben 🙂
Mvh t00k.
Ser dock fram emot 3.0 SMS-appen som gör nästan lika mycket som BiteSMS och plus MMS.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.