Blackra1n ikonen kommer ej tillbaka?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Blackra1n ikonen kommer ej tillbaka?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 16

Jag har tidigare kört en jailbreak på min iPhone och avinstallerade sedan blackra1n ikonen. När jag idag laddade ner den senaste Blackra1n på blackra1n.com och kör det igen. Allt flyter på som det ska, men när telefonen är omstartad så finns det ingen blackra1n ikon:confused:
    Har provat flera gånger om vad är det för fel, varför dyker den inte upp i telefonen:confused:

Zaamaya
    Member
    Post count: 239

Du har radederat blackrain.
    Hände mig.
    Jag fick formatera hela mobilen fast jag tror du han få in den via SHSH om någon ger dig filerna.

Robroy77
    Member
    Post count: 16

@zaamaya 64167 wrote:

Du har radederat blackrain.
    Hände mig.
    Jag fick formatera hela mobilen fast jag tror du han få in den via SHSH om någon ger dig filerna.

Hur formaterade du hela mobilen utan att behöva uppgradera till 3.1.3?

nitroz
    Member
    Post count: 62

laddar ner 3.1.2 och sedan i itunes håller du in shift knappen och trycker på återställ och sedan väljer du 3.1.2 // Mvh

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@nitroz 64173 wrote:

laddar ner 3.1.2 och sedan i itunes håller du in shift knappen och trycker på återställ och sedan väljer du 3.1.2 // Mvh

Samt ändra host-filen. Kolla i “har du av misstag uppdaterat till 3.1.3” för frågor samt svar.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.