Blackra1n och återställning

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Blackra1n och återställning

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 223

Sorry om frågan har tagits upp i annan tråd.

Är det någon som har en iPhone 3GS och har jailbreakat den med Blackra1n och sedan provat att återställa telefonen i iTunes? fungerar återställningen bra? Har läst lite skräck scenarior om att det kan bli problem med återställningar iTunes efter man har använt Blackra1n på sin iPhone. :confused:

muffins
    Member
    Post count: 1906

Ja jag har gjort det ett par ggr, både med min telefon och tantens telefon. Går hur bra som helst. 100% felfritt.

Olliver
    Member
    Post count: 95

inga som helst problem

Moffelito
    Member
    Post count: 7

Hade lite problem med min 3GS när jag försökte JB’a den. Startade blackra1n och loggan kommer upp på iPhonen, men när den ska reboota så blir skärmen helt vit och man kan inte göra nånting. Jag var tvungen att sätta iPhonen i DFU läge (?). Sen när jag skulle återställa den så va ja tvungen att försöka typ 10-15 gånger innan de funkade. Trodde fan att jag hade pajjat den..

vonfriedrich
    Member
    Post count: 2

Inga problem, jag gjorde det direkt efter aktiveringen i itunes, och sen blacksn0w igen 😉

Enda trista är detta med tethering på senaste bootrom, men det löser sig nog snart.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.