Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Blått blixtljus Iphone 4
-
AuthorPosts
-
Hej, jag har endast använt min iphone 4 i 3 veckor men något måste vara knasigt med min blixt. Ej tappad eller något liknande.
Någon som vet att detta är ett fel eller har samma problem?Har du tagit bort plasten som sitter för kameran?
Hittade denna länk: Apple – Support – Discussions – iPhone 4 Flash Not Working Properly …
Ja den är helt borta, samt att det var inget fel precis i början och vid vissa tillfällen. Typ direkt efter omstart kan den fungera bra..
@jackmarrow 76745 wrote:
Ja den är helt borta, samt att det var inget fel precis i början och vid vissa tillfällen. Typ direkt efter omstart kan den fungera bra..
Lämna in den da eller typ fråga dem på tele 2 , telenor eller vad du har de finns ju chatt på nätet sök typ telenor chatt på google
@jackmarrow 76743 wrote:
Hej, jag har endast använt min iphone 4 i 3 veckor men något måste vara knasigt med min blixt. Ej tappad eller något liknande.
Någon som vet att detta är ett fel eller har samma problem?Jag märkte något liknande… och det är att jag fick en ring av “ljus” så fort jag tog en bild med blixt på. Detta har nu försvunnit och jag kom sedan på att det antagligen var för att det var så jäkla fuktigt ute. Kan ha blivit kondens innan för linsen… Du kanske har något liknadne fenomen?
@jackmarrow 76745 wrote:
Samma visa om du återställer telefonen?
Då menar jag i iTunes och inte bland inställningar på telefonen. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.