Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › BlueSn0w – Snart är iPhone:en helt fullbordad
-
AuthorPosts
-
Bluetoothen är snart “normal”, vilket betyder att man kan skicka filer mellan varandra via bluetooth etc… etc..
tänkte bara dela med mig av det jag läst.
@kristedt 21854 wrote:
Bluetoothen är snart “normal”, vilket betyder att man kan skicka filer mellan varandra via bluetooth etc… etc..
Låter fin fint:) du vet möjligtvis inte vilken source man hittar detta i?
@kristedt 21854 wrote:
@kristedt 21854 wrote:
@vossen 21856 wrote:
Finns en fil att ladda ned i länken. Vad jag förstod det som är det inte klart än utan att det bara skett ätt JÄTTE genombrott.
Vet ej vad filen innehåller för gott, tror bara det är att man kan scanna efter andra bluetooth enheter eller något.
@vossen 21856 wrote:
Finns en fil att ladda ned i länken. Vad jag förstod det som är det inte klart än utan att det bara skett ätt JÄTTE genombrott.
Vet ej vad filen innehåller för gott, tror bara det är att man kan scanna efter andra bluetooth enheter eller något.
Wow! Då funkar kanske BT stereo headsets med iPhone snart, det var väl bara några år sedan SE/Nokia fick stöd för det. 😉
Wow! Då funkar kanske BT stereo headsets med iPhone snart, det var väl bara några år sedan SE/Nokia fick stöd för det. 😉
låter fin fint ju 😀
låter fin fint ju 😀
Jo, fick nys om det igår! Såg även screenshot’sen!
Kan bli riktigt bra detta!
Bara att hoppas på det bästa, och vänta! 😀
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.